ירושלים מתחדשת לקראת החגים



כחלק ממהפכת הניקיון שמוביל ראש העיר ירושלים, משה ליאון, יצאה לאחרונה עיריית ירושלים במבצע ניקיון רחב היקף בכל שכונות העיר לקראת השנה החדשה

צילום: קובי גדעון/ פלאש90

 

העירייה יצאה במבצע ניקיון רחב היקף לקראת החגים: כחלק ממבצע הניקיון הוחלט בעירייה להכפיל את משמרות איסוף האשפה, פינוי מצבורי אשפה, פעולות גיזום, איסוף גרוטאות ורכבים נטושים. אגף התברואה יפעל לניקיון יסודי של השווקים בעיר, כולל העיר העתיקה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, מרכזי קניות ומרכזי מסחר יעברו ניקיון ושטיפה, יתבצעו פעולות טיאוט מכני בצירים המרכזיים, טיאוט ידני וניקיון מעברים בין הרחובות, כמו גם ניקיון שבילים, גינות, מדרכות וכד'.

במקביל לעבודות אותן יבצעו עובדי התברואה יפעלו עובדי אגף שפ"ע בפעולות שתילה שונות לקראת החג, ירעננו את הצמחייה ברחבי העיר, יבצעו שתילת פרחי סתיו, גיזום עצים ושדרוג הרחובות.

במהלך חול המועד ובהתאם להנחיות משרד הבריאות יפעלו צוותי הניקיון במשמרות מתוגברות ופקחים עירוניים יסיירו בעיר במטרה לוודא כי הרחובות נקיים וכי לא תושלך אשפה במקומות אסורים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ערב ראש השנה הוא זמן מצוין לניקיון והתחדשות – פנימית וחיצונית. נמשיך לנקות את העיר גם בשגרה ולשמור על הנחיות משרד הבריאות. אני מאחל לכולנו שנה טובה, חג שמח ורק בריאות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה