הסכנה בכבישי ירושלים: מאות דו״חות חולקו בסוף שבוע



בפעילות שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון כנגד עבירות תעבורה ואכיפתן, נרשמו 152 דו"חות תנועה, מתוכם נרשמו 42 דו"חות בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה

צילום: דוברות המשטרה

בפעילות אכיפה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 152 דו"חות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 19 נהגים וכמו כן, הושבתו 9 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 42 דו"חות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, נרשמו 10 דו"חות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק ונרשמו כאמור, 42 דו"חות בגין עבירת שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה. כאמור, כנגד 8 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

עוד בסוף השבוע, בפעילות שוטרי מחוז ירושלים נתפס נהג תושב רהט בשנות ה-40 לחייו עת נהג ברכב על אף שהנו פסול לנהיגה על ידי בימ"ש ורישיונו פקע כבר בשנת 1998. בתום חקירתו ביחידת התנועה המרכזית מחוז ירושלים, הוא נשלח למעצר בית מלא והחל נגדו הליך שיפוט מהיר כל שכבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב האישום על כך.

״משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת זאת במסגרת המאבק העיקש בקטל בדרכים, בדגש על אכיפת עבירות תעבורה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך״. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה