הנתונים של ענף התיירות בירושלים: רוב המלונות במערב העיר פתוחים, 1,390 עובדים חזרו לעבודה



מרבית המלונות פתוחים בימים אלה ורושמים תפוסת אורחים ממוצעת של 59%. מדובר בעלייה של יותר מ-400% בכמות המלונות הפתוחים לעומת הנתון  שהיה בחודש מאי

(קורינה קרן/פלאש90)

לאחר מאמץ ממושך שהובילה עיריית ירושלים, באמצעות הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) והמשרד לירושלים ומורשת לחיזוק התיירות בעיר - אפשר לראות תוצאות בשטח. מנתוני הרל"י עולה כי מתוך 59 מלונות במערב העיר, החברים בהתאחדות המלונות, מרבית המלונות פתוחים בימים אלה ורושמים תפוסת אורחים ממוצעת של 59%. מדובר בעלייה של יותר מ-400% בכמות המלונות הפתוחים לעומת הנתון שהיה בחודש מאי.

עוד עולה מהנתונים כי כמות העובדים המועסקים עלתה וכיום חזרו לעבודה במלונות במערב העיר 1,390 עובדים. בנוסף, 3 מלונות מדווחים כי חזרו לתפוסה כמעט מלאה של כוח האדם.

בכל הנוגע לאטרקציות בעיר חל בשבוע הראשון של חודש אוגוסט גידול של יותר מ-100% במספר השוברים, אותם מחלקים העירייה והמשרד לירושלים ומורשת, שנוצלו ביחס לשבוע הראשון של חודש יולי, כאשר שווי השוברים מסתכם בכ- 30,000 שקלים. האטרקציות המובילות מבחינת התיירים המגיעים לירושלים – עיר דוד, האקווריום, גן החיות התנ"כי ומגדל דוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בתקופה בה נסיעות לחו"ל אינן על הפרק, העיר ירושלים מציעה מגוון רחב של אפשרויות טיול, בילוי וביקור. באמצעות הרל"י ובשיתוף המשרד לירושלים ומורשת הובלנו מהלכים אסטרטגיים לקידום תיירות ברת השגה לכל האוכלוסיות וזאת על מנת להחזיר את ענף התיירות למסלול הנכון ולחזק את הכלכלה המקומית. אני קורא לכל תושבי המדינה – בואו הקיץ לירושלים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה