המשפחות שחגגו את לידת התינוקות הראשונים ב-2022



את התינוקת הראשונה לשנת 2022 בהדסה הר הצופים יילדה הדודה שלה, המיילדת אסתי בקשי דואניאס • בשערי צדק, היא בתה של עמית בן ארי שנולדה אחרי חצות במשקל 3.260 בלידה רגילה

קבלו את מיכאלה -המתוקה הראשונה שלנו, בתם של יעל ואיתן גאמר מתל מונד.
״בת אחרי שלושה בנים היא מאורע חגיגי בפני עצמו, וכשהיא נולדה בתאריך כל כך מיוחד - האירוע רק התעצם! זו המתנה הכי נפלאה שיכולנו לבקש לשנה החדשה״, מספרת בהתרגשות יעל.
דודה אסתי המיילדת והתינוקת מיכאלה. צילום: דוברות הדסה
״כל הלידות שלנו היו בהדסה הר הצופים, והיה ברור שגם זו תתרחש כאן לאחר שהצוות המדהים של בית החולים ליווה אותנו בבדיקות ומעקב לאורך ההריון. אחותי אסתי הייתה המיילדת של כל ילדיי וגם ליוותה אותי בעבר בלידה שקטה. לכן היום, כשאנחנו חובקים בת טריה ומתוקה, זו סגירת מעגל משמעותית מכל כך הרבה בחינות, זהו אושר גדול לכולנו״.

אסתי, אחותה של יעל אשר בנסיונה לידות רבות ההדסה הר הצופים, מתרגשת לא פחות מבני הזוג: ״את כל אחיותיי ילדתי אבל זו האחות הקטנה שלי, 10 שנים מפרידות ביננו ואי אפשר לתאר את התחושה המיוחדת בחדר הלידה, כשזכיתי להיות המיילדת שלה יחד עם הצוות המדהים של חדר הלידה בהדסה הר הצופים.

הזוג יעל ואיתן עם מיכאלה המתוקה. צילום: דוברות הדסה


בשלב מסויים, הלידה שהתארכה אף נקלעה למצוקה בשל מיקומו של חבל הטבור, ועברנו טלטלה לא פשוטה - כולל הכנה לניתוח חירום. אבל ד״ר לורין לויט המקצוענית הצילה את המצב בהמון תושיה ואחריות ושבנו אל חדר הלידה להמשך תקין וממש מהיר של הלידה. אחותי הקטנה ילדה היום נסיכה אמיתית ומיוחדת וכולנו במשפחה נרגשים עד דמעות״.

יעל ואיתן ביקשו להודות לצוות הדסה הר הצופים אשר ליווה אותם לאורך חודשי ההריון ובלידה. ״פרופ׳ שמחה יגל, ד״ר לורין לויט, המיילדת מיכל ויינשטיין ובאמת כל הצוות, אנשים מופלאים שהפכו את החוויה לטובה ועוצמתית והרגשנו בזכותם שוב בבית. התודה המיוחדת ביותר היא לאחותי אסתי שהייתה שם עבורי בכאלה עוצמות, צדקתי שלא ויתרתי עליה, כמו תמיד״.

בתה של עמית בן ארי. צילום: דוברות שערי צדק

במרכז הרפואי שערי צדק מקבלים פני שנה אזרחית חדשה בחדרי הלידה, התינוקת הראשונה לשנת 2022 בשערי צדק, היא בתה של עמית בן ארי שנולדה אחרי חצות במשקל 3.260 בלידה רגילה.

״זו הלידה השניה שלי והחווייה הטובה ביותר. אני מודה למיילדת ריבי ולכל הצוות בחדר הלידה בשערי צדק ובמחלקת יולדות ד׳ על הטיפול המסור והמקצועי ועל חוויית לידה בלתי נשכחת. רוצה לאחל בהזדמנות זו שנה של התחדשות והתחלות חדשות!״.

2021 הייתה שנת שיא בשערי צדק ובשלוחת ביקור חולים במרכז העיר
בהם נולדו 22,180 תינוקות מתוקים. מתחילת 2022 נולדו בו 31 תינוקות.
אגף הלידה בשערי צדק הוא מהגדולים והמנוסים בארץ והצוות המקצועי מציע לכל יולדת מגוון אפשרויות לחוויית לידה מותאמת אישית, כולל לידה טבעית ולידת מים.

רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות: ״אנו מסכמות שנה נוספת של עשייה פורייה. שמחות לתת לכל יולדת תנאים אופטימליים כדי שתקבלנה חוויית לידה מושלמת ברגעים המאתגרים. הן הגיבורות ואנחנו תומכות לחימה. שנזכה כולנו להתחלות מרגשות כמו לידה״.

מינה יעקוביאן, אחות אחראית במחלקת יולדות ד׳ במרכז הרפואי הוסיפה: ״אני שמחה ללוות לאורך השנים את היולדות שלנו ולהיות חלק במעגל הבאת חיים חדשים ביחד איתן. מאחלת שנה של הרבה נחת ובריאות לכולם״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה