הממשלה שוקלת סגירת מקומות עבודה לא חיוניים והשבתת התחבורה הציבורית



הערב (שבת) בממשלה שוקלים החרפת צעדים, לאחר ההחלטה של משרד הבריאות וראש הממשלה אשר הכריזו על השבתת מערכת החינוך בארץ, ובעקבות עליית מספר החולים בנגיף הקורונה, ייתכן שכבר בשבוע הבא, יצאו הנחיות חדשות בהם רק "עובדים חיוניים" יידרשו לצאת לעבודה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

משרד הבריאות  הודיעה היום (ו') על עליית מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל ל-143אשר מתוכם כבר ארבעה  החלימו.  מבין 139 הנותרים, שלושה מוגדרים במצב קשה - שניים מאושפזים במרכז הרפואי שיבא ואחד באיכילוב . 

מגפת הקורונה עולה מדרגה כל רגע ולאחר החלטת הממשלה על סגירת  מערכת החינוך כעת שוקלים  צעדים הנוגעים לתחבורה הציבורית וסגירת מקומות עבודה לא חיונים,מדובר בצמצום משמעותי של הפעילות במשק והשבתת גני הילדים, וההחלטה עשויה להתקבל מחר.

אתמול יצא ראש הממשלה בהודעה דרמטית שגם אם הייתה צפויה - כולם קיוו כי לא תקרה. לדברי נתניהו מדובר בשעת חירום הסטורית, לאומית ובינלאומית.

על פי גורמים באוצר, הרבה נמצא על שולחן. מחר יתקיים דיון נוסף אחרי עבודת מטה של משרד האוצר ומשרד הכלכלה ואז תתקבל החלטה. עוד בוחנים גם את השבתת מערכת החינוך כולה. המשמעות הכלכלית למשק היא 200 מיליון שקל ליום, אם אחד ההורים נשאר בבית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה