המאבק המשטרתי בגנבי כלי הרכב



פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה, פרץ אתמול לשני כלי רכב בשכונה בצפון ירושלים. לאחר מרדף רגלי קצר, החשוד נעצר על ידי שוטרת מחוז ירושלים. במקרה אחר, פלסטיני תושב איו"ש, ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה, נעצר על ידי השוטרים לאחר שעפ"י החשד גנב רכב זמן קצר קודם למעצרו

צילום: דוברות המשטרה

נחישותה של שוטרת תחנת שפט במחוז ירושלים, הובילה אתמול לפנות בוקר, למעצרו של החשוד בשנות ה-20 לחייו, פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה שפרץ לשני כלי רכב בצפון ירושלים וככה"נ ניסה לגנוב אותם, זמן קצר קודם למעצרו.

בפעילות שוטרי תחנת שפט בצפון ירושלים, זיהתה השוטרת חשוד שהבחין בה והחל להמלט מהמקום. במרדף רגלי קצר, השוטרת תפסה את החשוד והוא נעצר על ידה.

בסריקות שערכו השוטרים בסמוך למקום בו נראה החשוד, נמצאו שני כלי רכב עם שמשה שבורה. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט, ממנה עלה כי החשוד, פלסטיני השוהה בישראל שלא כחוק.

אמש, בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, מעצרו הוארך עד לתאריך 28.2 והחקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות עימו את הדין.

במקרה נוסף, אתמול לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על נהג רכב גנוב שפרץ את מחסום עופר תוך נהיגה פרועה וסיכון משתמשי הדרך, ועשה דרכו למעבר קלנדיה.

בלשי תחנת שפט, הגיעו במהירות לאזור מעבר קלנדיה, הבחינו בנהג הרכב שבעת שזיהה את בלשי המשטרה, פרק מהרכב וניסה להמלט רגלית עד שנעצר על ידי בלשי המשטרה.

החשוד נעצר על ידי בלשי המשטרה וגניבת הרכב סוכלה. מחקירת המקרה עלה כי בנוסף לגניבת הרכב, החשוד, פלסטיני ללא אישורי שהייה ואף נהג ברכב הגנוב ללא רשיון נהיגה. אמש, החשוד הובא לדיון בבימ"ש ומעצרו הוארך עד לצאריך 28.2.

המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש בכלל וגנבי רכבים בפרט, הכל למען שלום הציבור ורכושו . 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה