המאבק בתאונות הדרכים- המשטרה הביאה לתפיסתם והורדתם מההגה של 22 נוהגים בהשפעת אלכוהול



פעילות אכיפה מוגברת של המשטרה בירושלים במהלך סוף השבוע, נרשמו 222 דו"חות תנועה, מתוכם-
אותרו 22 נהגי רכב בהשפעת אלכוהול או סמים, 25 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 29 דו"חות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו- 86 דו"חות בגין עבירות היסח הדעת- שימוש בטלפון נייד

צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל מגבירה בימים אלו של חופשת הקיץ את האכיפה נגד נהגים המסכנים את חייהם וחיי משתמשי הדרך, במטרה לשמור על שלומו של הציבור.

במהלך סוף השבוע האחרון, ערכו כמידי שבוע שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים פעילות אכיפה כנגד ביצוע עבירות תעבורה חמורות המהוות סיכון ליושבי הרכב ולציבור משתמשי הדרך. במהלך מבצע שכרות שנערך ברחבי העיר ירושלים, אותרו 22 נהגי רכב בהשפעת אלכוהול או סמים, מתוכם בוצע מעצרם של שניים אשר שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים למעצר בית במהלכו יוגש נגדם כתב אישום בבית משפט לתעבורה. כמו כן, נפסלו רישיונותיהם של 14 נהגים ו-15 כלי רכב הושבתו מנהלית.

במהלך פעילותם של השוטרים נרשמו 222 דו"חות תנועה, מתוכם- 25 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 29 דו"חות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו- 86 דו"חות בגין עבירות היסח הדעת- שימוש בטלפון נייד.

פעילות אכיפה מוגברת בכל הקשור לעבירות תנועה המסכנות חיים ואלו המשפיעות על חומרת התאונה, תימשך מתוך מטרה להגביר את ביטחון משתמשי הדרך ולמנוע את התאונה החמורה הבאה העלולה לגבות חיי אדם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה