יפה בן דוד שלצערנו מייצגת את המורים והגננות בישראל, מייצגת את כל מה שמכוער בישראלי - זה כואב שהיא מדברת דווקא בשם מי שאמור להיות הדוגמה למופת לערכים - מי שאמור לחנך את ילדנו שיהיו "הישראלי היפה"

  בן דוד (קרדיט: צילום מסך ערוץ 12)

אין הגיון שיהיה יום חופש אחרי ל"ג בעומר כשאין ערב לפני מדורות ל"ג בעומר. הרי החופש נועד לאפשר לתלמידים להישאר עד מאוחר בלילה במדורות.

גם כך זה לא היה הגיוני לערוך יום חופש אחרי החג (רק בגלל שיש מי שישן טיפה מאוחר מהרגיל)  אז בטח ובטח כשלא עורכים מדורות ובטח ובטח כשרק עתה הילדים חוזרים למסגרת וההורים יכולים לחזור לעבודה. ובטח ובוודאי שהמדינה נמצאת במלחמה ובמצוקה קשה והיא וההורים זקוקים ליום הזה כמו אוויר לנשימה.

אז מי תוקע באמצע את האפשרות לחזור לשגרה?
דווקא אנשי החינוך שאמורים להיות הדוגמה למופת להתנדבות ולערכים באמצעות הנציגה שלהם, מזכל"ית הסתדרות המורים, הגברת בן דוד שבעצם מייצגת את כל מה שמכוער, אנוכי ומעצבן במדינה.

בסוף השבוע ביקשו באוצר מבן דוד להכריז על ל"ג בעומר כיום עבודה ובהמשך להסדיר את הנושא בהסכמים, אך בן דוד סירבה לכך.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד אמרה – "אני עובדת לפי הסכמים. חופשת ל"ג בעומר תהיה ככתבה וכלשונה בהסכמים"

סגן הממונה על השכר באוצר משה בכר הגיב לבן דוד, "אף אחד לא חושב שהמורים צריכים לעבוד בהתנדבות. הם הסקטור היחיד שממשיך לקבל שכר מלא, למרות שהלימודים לא התקיימו בצורה מסודרת".

אך בן דוד שכבר הכעיסה רבים מאיתו כשהצהירה (באופן מעצבן ורע) שהמורים לא יתנו אפילו יום אחד למען ההורים בחופש הגדול .... שוב מדברת באופן הכי אנוכי שיכול להיות בתקופה כה קשה למדינה, בתקופה של מעל מיליון מובטלים, עסקים מתרסקים והמצב קשה כפי שלא היה מעולם....

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה