הילדה שנפצעה בתאונת האוטובוס שוחררה מבית החולים: גיבורה אמיתית



האב שאיבד את ילדיו ואת אשתו בתאונת האוטובוס הקטלנית בשמגר ביום חמישי, לצוות בהדסה: ״תודה על הסיוע לבתי. המשיכו לפעול ולסייע תמיד לכל הבא בשערי בית החולים״

בתמונה, דובי גלושטיין לצד בתו במחלקה לכירורגיית ילדים לפני שחרורה הביתה. צילום - דוברות הדסה.

במחלקה לכירורגיית ילדים שבמרכז הרפואי הדסה עין כרם, נפרדו היום (חמישי) דב גלושטיין ומשפחתו מצוות האחיות, הרופאות והרופאים.

גלושטיין, שאיבד את בנותיו שרה וחנה ואת שושנה רעייתו שהייתה בהריון מתקדם בתאונת האוטובוס הקטלנית בשמגר ביום חמישי, ליווה בהדסה את בתו שני.

״שני בת ה-5 נדרסה על ידי האוטובוס ונלכדה מתחתיו. היא זחלה בכוחותיה למרות שנפגעה ויצאה לבד, ולא הבינה מה קרה והיכן המשפחה שלה. גיבורה אמיתית שלנו״, מספרות דודותיה שאינן עוזבות אותה אפילו לרגע.

בשל פגיעה אורתופדית טופלה שני על ידי ד״ר נחום סימנובסקי וד״ר מיכאל זיידמן, צוות מנתחים אורתופדיים מהדסה עין כרם והמרדימים ד"ר מרים ראושנבך, מומחית בהרדמת ילדים וד״ר חטיב בהא אלדין. מומחי האורתופדיה ביצעו פרוצידורה לקיבוע רגלה הפצועה, זאת לאחר התייעצות נרחבת של מומחי האורתופדיה בהדסה.

״תודות רבות למנהלי המחלקות והפרופסורים הרבים שקידמו את פנינו בבואנו לייעוץ ולאחר מכן טיפול, במסירות נפלאה״, ביקש גלושטיין לומר עם שחרורה של שני מבית החולים בחזרה אל ביתם באופקים.

״לצוות המחלקה, רופאי ורופאות הילדים, האחיות
וכל הצוות, איש איש שלא ניתן לפרטם כי רבים הם,
ברכתנו שימשיכו להועיל ולסייע תמיד לכל הבאים בשערי בית החולים״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה