החשוד ברצח רעייתו מיכל סלה שב להכרה



לאחר שפונה במצב קשה מזירת האירוע, מבית החולים הדסה נמסר הבוקר (א') כי מצבו של החשוד קל ויציב והוא בהכרה מלאה. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום חמישי, 10.9 ושמו עדיין אסור בפרסום

משפחת של מיכל סלה בהלווייתה (צילום: פלאש 90)

השתפר מצבו של החשוד ברצח אשתו, מיכל סלה, במוצא ביום חמישי - כך נמסר הבוקר (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. החשוד אושפז ביום חמישי ליחידת הטראומה, לאחר שניסה להתאבד עם סימני דקירה על גופו. הוא נותח ביום חמישי והיה מורדם ומונשם, כעת מצבו מוגד קל ויציב והוא בהכרה מלאה.

היום בשעה 12:00 יותר לפרסום שמו של החשוד. בית משפט השלום בירושלים האריך ביום שישי בשישה ימים את מעצרו.

סלה, עובדת סוציאלית בת ה-32, הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין במושב בית זית בו גדלה. כאמור, על פי החשד, בעלה של סלה נפצע קשה כשניסה להתאבד, לאחר שדקר למוות את בת זוגו. לפני שאיבד את הכרתו הספיק להביא את התינוקת בת ה-8 חודשים, שלא נפצעה, לידי השכנים.

בפוסט בפייסבוק שפרסמה אתמול לילי בן עמי, אחותה של סלה, היא הזכירה דברים שאמר בן הזוג בשבוע קודם לכן בנוגע לעבריין ולקורבן. "הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה אחותי. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק זאת ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו", כתבה.

עורך הדין עידן גמליאלי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח אשתו אמר: "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמעה. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה