החלו עבודות לקרצוף ולריבוד ברחוב אגריפס המרכזי בעיר



העבודות מתבצעות ע"י מחלקת אחזקה באגף שפ"ע לאורך הרחוב המוכר, מתחילת הרחוב, בסמוך לשוקניון דרך שוק מחנה יהודה ועד לכיכר עליאש

במסגרת העבודות ובנוסף לשדרוג הכביש - קרצופו, ריבודו וביצוע עבודות צבע, התבצעו ברחוב עבודות לשיפור הניקוז והחלפת מכסי ביוב.

תמונות: באדיבות מחלקת אחזקה - שפ"ע, עיריית ירושלים

מהעירייה נמסר כי מאז תחילת שנת 2021 שודרגו תשתיות הכבישים בכ-15 רחובות מלאים, בהשקעה של כ-130 מיליון שקלים, וזאת לצד ביצוע עבודת תחזוקה שוטפות בכבישי העיר. בין הרחובות הבולטים בהם בוצעו העבודות: רחוב ניקרגואה בקריית מנחם, ברזאני בשכונת ארמון הנציב, רחוב אביעד בקריית מרדכי, הטורים ועוד.  שדרוג תשתיות הכבישים, הם חלק מתנופת פיתוח התשתיות העוברת על העיר, בהובלת ראש העיר, משה ליאון.

כלל העבודות, מבוצעות תוך שיתוף פעולה מלא עם ועד סוחרי השוק ונציגי המינהל הקהילתי. על פי התכנון, יסתיימו העבודות עד בסוף השבוע הקרוב.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עבודת שדרוג התשתיות ברחוב אגריפס היא חלק מתכנית רחבה לשדרוג השוק לרווחת הסוחרים והמבקרים כאחד. השדרוג נולד במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין ועד הסוחרים לבין העירייה. ציר אגריפס הוא ציר מרכזי ועמוס שהיה זקוק לשיפוץ ואני שמח לפתוח אותו לרווחת כולם. בלוי נעים." 

תמונות: באדיבות מחלקת אחזקה - שפ"ע, עיריית ירושלים

יו״ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן: ״שמחה ונרגשת מריבוד הכביש של רחוב אגריפס!  הכביש היה זקוק לטיפול יסודי במשך שנים ארוכות, כפי שכולנו חווינו, ולא טופל חרף ההבטחות הרבות. מי שנענה לבקשת ועד סוחרי השוק ובתוך ימים ספורים הוציא לפועל את הפרויקט הוא ראש העיר ירושלים משה ליאון ועל כך תודתי לו. כמו כן אני רוצה להודות לאגף התפעול של עיריית ירושלים שקיימו איתי סיורי שטח ללמוד ולתכנן את הפרויקט. לפני מספר ימים עדכנו את הסוחרים ואת התושבים להערך לקראת התהליך ואתמול כבר יכולנו לברך שהחיינו. מעתה גם הנסיעה אל השוק הטוב בישראל, תהיה נעימה יותר.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה