החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב



סיורים וירטואליים במוסדות החינוך ורישום מקוון בבתי הכנסת: עיריית ירושלים פותחת את ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב שהחלה היום ועד ה-3.2 ובמגזר הערבי עד ה-4.3

 צילום: חן לאופולד, פלאש 90

צל הקורונה, עיריית ירושלים פותחת את ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב. בין החידושים השנה: סיורים וירטואליים בגנים ובבתי הספר עבור כל מי שלא יכול להגיע פיזית למקום והרשמה מקוונת אפילו בבתי כנסת בעיר.

על פי הנתונים הקיימים בעיריית ירושלים, צפויים להירשם לגני הילדים ולכיתות א' כ-70 אלף תלמידים. בימים אלו יוזמים בעירייה סדרת מפגשים מקוונים בבתי הספר היסודיים וכן בגנים על מנת ליצור להורים ולילדים היכרות ראשונית עם מוסדות אלו, להסביר עליהם וכן לתת להם מידע חיוני.

כך למשל התקיים בדף הפייסבוק 'צוציק-ים' של עיריית ירושלים, המיועד לגיל הרך, מפגש שאלות ותשובות בנושא רישום לגני העירייה לשנת הלימודים הבאה. במפגש התארחו סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, הממונה על גני הילדים בעירייה, קרן ארואסטי ונציג ארגון ההורים.

בבתי הספר החלו לקיים מפגשי היכרות לצד סיורים וירטואליים, במטרה לחשוף את ההורים למוסדות החינוך בעיר ולחזק את המרקם הקהילתי בשכונות גם לאחר שעות בתי הספר.

מיזם מיוחד לעידוד הרישום בימי קורונה מתקיים גם בקרב המגזרים הדתי והחרדי, במסגרתו עיריית ירושלים ומטה המיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית" במשרד הדיגיטל הלאומי מאפשרים לתושבים להירשם לגני ילדים בעמדות של המערכות הדיגיטליות "נדרים פלוס" ו"קשר-קהילות", הנמצאות בבתי הכנסת ברחבי הארץ. רישום זה ימנע צורך מהתושבים להגיע לעירייה ולהתקהל בימי קורונה.

בעירייה מסבירים כי מועדי ההרשמה יהיו בין ה-14.1 ועד ה-3.2 ובמגזר הערבי עד ה-4.3.

ההרשמה באתר העירוני בכתובת -
https://www.jerusalem.muni.il/he/residents/education/educational-registration/

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים ערוכה ומוכנה להרשמה לשנת הלימודים הבאה. לאור תקופת הקורונה יצרנו מגוון אירועים מקוונים על מנת להכיר את היצע מוסדות החינוך העירוניים להורים ולתלמידים וליצור דיאלוג משותף ומענה לכל שאלה ועניין. אני מאחל לכולם ששנת הלימודים הבאה תהיה מלאה במפגשים חינוכיים ובעיקר בריאה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה