החייל שנפצע קשה נותח: מצבו יציב אך עדיין נשקפת סכנה לחייו



פיגוע הדריסה סמוך למתחם התחנה: 12חיילים פונו על ידי החובשים והפרמדיקים של מד"א לבתי החולים הדסה עין כרם, שערי צדק והדסה הר הצופים. בין הפצועים צעיר בשנות העשרים לחייו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ומחוסר הכרה

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר הבוקר (חמישי) על מצבם של הפצועים מפיגוע הדריסה סמוך למתחם התחנה שאירע הלילה. החייל שנפצע באורח קשה, נותח, מצבו יציב אך עדיין נשפקת סכנה לחייו.  




ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה של שערי צדק, "בסביבות השעה 2 לפנות בוקר הגיעו לבית החולים שערי צדק, חמישה פצועים מאירוע הדריסה, מבין הפצועים, פצוע אחד במצב קשה עם חבלה רב-מערכתית ומפגיעת ראש קשה מאוד. לאחר בדיקות הדמיה הוא הועבר לחדר ניתוח ובוצע ניתוח דחוף. הניתוח הסתיים והוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם, מצבו כעת יציב אבל אי אפשר להגיד שלא נשקפת סכנה לחייו, שאר הפצועים עם פגיעות גפיים קלות ואני מעריך שהם ישוחררו בהמשך היום מהמיון".
מבית החולים הדסה  נמסר: ד״ר באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה מעדכן כי מתוך חמישה פצועים שפונו להדסה עין כרם, שוחררו שלושה חיילים. שניים נוספים מאושפזים בעין כרם עם פציעות מעט יותר מורכבות, ומטופלים על ידי צוותי כירורגיית פה ולסת, כירורגים ומומחים בטראומה אורתופדית, בהתאם לסוג הפציעות המתאימות לאירוע דריסה - בגפיים, בראש ובפנים. שני הפצועים שפונו להדסה הר הצופים שוחררו אף הם. 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה