הוענק פרס ארגון המורים לאשת חינוך ירושלמית



מיטל פלג מנהלת בית הספר שהתחילה את תפקידה בימים אלו זכתה בפרס הצטיינות שהוענקו ל-5 מורים מצטיינים ויצירתיים בהתמודדות עם הקורונה במערכת החינוך

מיטל פלג. צילום: פיני חמו

שבוע שעבר הוענק פרס החינוך מטעם ארגון המורים ל-13 בתי ספר מצטיינים ול-5 מורים ואנשי חינוך מצטיינים, מתוכם גם מיטל פלג אשת חינוך ירושלמית והמנהלת החדשה של תיכון אורט בית הערבה בירושלים שנכנסה לתפקידה בימים אלו ממש. השנה ארגון המורים ייעד את הפרס לחינוך למעורבות חברתית ואזרחית, ולתרומה לקהילה, בתקופת מגפת הקורונה.

מיטל פלג מנהלת בית הספר שהתחילה את תפקידה בימים אלו זכתה בפרס הצטיינות שהוענקו ל-5 מורים מצטיינים ויצירתיים בהתמודדות עם הקורונה במערכת החינוך. מיטל מאמינה ביתרונות הרבים שיש לכלים הטכנולוגיים לשיפור דרכי הוראה ובמשך השנים כאשת חינוך הדביקה מורים רבים בעשייה ובקידום טכנו- פדגוגיה ויזמות חברתית.

כמו כן, הובילה השתלמויות טכנו פדגוגית שבועיות לכל צוות בית הספר והדריכה אותם לאוריינות דיגיטלית. "כתיכון יזמי, חדשני ורלוונטי חשוב לנו להכשיר דור של תלמידים ואנשי צוות שהמערך הטכנולוגי והיזמי זורם בעורקיהם, הקורונה שינתה את פני המשחק ותרמה לשינויים רבים במערך הבית ספרי, אני גאה לייצג את תיכון אורט בית הערבה בירושלים ולהציב אותו ואת צוות המורים ואנשי החינוך בחזית הטכנולוגיה החינוכית" משתפת מיטל.

"תקופת הקורונה גרמה לנו למצוא פתרונות ללמידה חדשה, וזאת השעה שבה היצירתיות ותחושת השליחות מתגלות בשיאן. ממש כמו בענף ההייטק כאשר נתקלים בתקופת משבר ומוציאים פתרונות יצירתיים כך גם המערך הבית ספרי פעל" מסכמת מיטל. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה