ההתחדשות העירונית בשכונת קריית יובל בשיאה



החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן מכרו 66 דירות בפרויקט 'יובל הצעירה' לחברת אזורים living
בשווי של כ-153 מיליון ₪

אירוע ההריסה השני בקרית יובל. הדמיה :3DVISION

ההתחדשות העירונית בשכונת קריית היובל בתנופה אדירה . החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן המובילות את ההתחדשות העירונית בירושלים ובפרט את המהפך הגדול בשכונת קריית היובל המתחדשת, חתמו על הסכם מכירה של 66 דירות בבניין אחד (מתוך חמישה בניינים שבמתחם), בפרויקט 'יובל הצעירה' לחברת אזורים LIVING , בסכום כולל של כ- 153 מיליון ₪. הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים.

עו״ד בני גאנוניאן ממשרד עורכי הדין לומברוזו ייצג את קדמת היובל וקרסו נדל"ן בעסקה .

פרויקט 'יובל הצעירה', הממוקם ברחוב שטרן 34-42, הינו פרויקט התחדשות עירונית, במסגרתו נהרסו 5 בניינים בני 4 קומות בהם 67 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 4 בניינים בני 11 קומות ומגדל בן 17 קומות ובהם 226 דירות חדשות וכן שטח מסחרי וגן ילדים חדש. הפרויקט הממוקם ברחוב שקט וחד-סטרי ובמרחק הליכה של מספר דקות ממרכזי המסחר והתחבורה של השכונה, נמצא   בסמיכות לפארק ירוק וענק שישתרע על פני 200 דונם.

הפרויקט, מציע תמהיל דירות רחב ומגוון הכולל דירות בנות 2-5 חדרים, פנטהאוזים ודופלקסים מפוארים בעלי מפרט עשיר וסטנדרט גבוה.

רכישת הדירות ב'יובל הצעירה' על ידי חברת אזורים living , מהווה הוכחה נוספת  לזיהוי הפוטנציאל הנדל"ני בקריית היובל המתחדשת הן על ידי חברות נדל"ן גדולות והן על ידי לקוחות פרטיים, ולביקוש ההולך וגואה לרכישת נדל"ן בשכונה הירושלמית הוותיקה.  

קריית היובל, תשנה את פניה ללא היכר בשנים הקרובות עם הקמתן של מאות יחידות דיור חדשות, מגדלי מגורים חדשים, מרכזי מסחרמתקדמים במרחק הליכה מהבית, מרכזי  תרבות, קהילה וחינוך ועוד.יצוין, כי לשכונה נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד עם הסמיכות לצירי תחבורה ראשיים ועם הקרבה הרבה לקווי הרכבת הקלה - לקו הקיים ( הקו האדום ) ולקו החדש העתיד לעבור ברחוב טהון (הקו הסגול).

פרויקט 'יובל הצעירה' , מצטרף לפרויקט הדגל של קדמת היובל וקרסו נדל"ן בקרית יובל - 'שדרות היובל' , פרויקט הפינוי- בינוי הראשון וההיסטורי של השכונה, הממוקם ברחוב טהון וצפוי להתאכלס בעוד כשנה ותשעה חודשים.

מהחברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן נמסר:" אנו שמחים להמשיך ולהוביל את ההתחדשות בשכונת קריית היובל, שתהפוך כבר בשנים הקרובות לאחת השכונות המבוקשת ביותר בעיר. פרויקט 'יובל הצעירה' ופרויקט 'שדרות היובל' מהווים את חלון הראווה של קריית יובל המתחדשת, הצפויה למשוך אליה  משפחות צעירות וזוגות צעירים ממגוון אוכלוסיות מירושלים ומחוצה לה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה