הצעירה שנלכדה בין קרונות הרכבת הקלה: תמר פניגשטיין



הותר לפרסום כי תמר פניגשטיין, מפתח תקווה, היא ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה בירושלים. "תמר הייתה בחורה חייכנית ושמחה, שכבר בפגישה הראשונה איתה מתחברים אליה בקלות"

הותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה הלילה (ד') בירושלים היא תמר פניגשטיין, בת 19 מפתח תקווה. פניגשטיין החלה לאחרונה את שנת השירות שלה במחלקת הנשים בבית החולים שערי צדק. אביה הוא יו"ר בית הכנסת פנינת גנים ומנהל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל. המרכז הרפואי שערי צדק "תמר ראתה שליחות בהתנדבות ובסיוע למטופלות וסייעה להן רבות, בתמיכה ובנתינה גדולה ותמיד בחיוך גדול".

 מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "בשם משפחת עובדי ומתנדבי שערי צדק אנו שולחים תנחומים למשפחת פניגשטיין. תמר האירה באישיותה את כל מי שפגשה וטיפלה והיא תחסר מאוד לצוות ולמטופלות במחלקת הנשים. עם היודע האסון צוותים מקצועיים וטיפולים משערי צדק מעניקים תמיכה וטיפול לכל בנות השירות הלאומי ואנו נמשיך ונלווה אותן ככל שיידרש".
 

איילת כהן, מנהל שירות המתנדבים והשירות הלאומי בשערי צדק מספרת על תמר: "תמר הייתה בחורה חייכנית ושמחה, שכבר בפגישה הראשונה איתה מתחברים אליה בקלות. תמר הייתה נכונה לכל משימה ואהבה מאוד את השירות ואת הקשר האישי למטופלות. זוהי אבידה גדולה עבורנו וטרגדיה בלתי נתפסת. כינסנו את כל בנות השירות ונעניק להן את כל התמיכה והליווי כדי להתגבר יחד על מותה של תמר".

תמר פניגשטיין ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

האגודה להתנדבות מסרה בעקבות התאונה: "האגודה להתנדבות אבלה וכואבת על מותה של תמר פניגשטיין ז"ל, בת ה-19 מפתח תקוה, מתנדבת השירות הלאומי שהתחילה השנה את שנת השירות שלה במחלקת הנשים בבית החולים שערי צדק בירושלים. האגודה שולחת תנחומים למשפחה, תלווה אותה ותתמוך במתנדבות השירות נפגעות החרדה שצפו בתאונה המחרידה".

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות: "תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק".



התאונה הקשה התרחשה הלילה (רביעי), תמר פניגשטיין נפלה בין שני קרונות הרכבת מסיבה לא ברורה, בזמן שהייתה בנסיעה. צוות מד"א קבע את מותה במקום. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות התאונה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה