ההפגנה בשוק מחנה יהודה: יו"ר ועד הסוחרים זומנה לחקירה



סוחרים הפגינו הבוקר בשוק מחנה יהודה ודרשו לפתוח את הדוכנים. במהלך ההפגנה נרשמו עימותים בין חלק מהסוחרים לבין כוחות המשטרה. אחד הסוחרים נעצר לאחר שתקף שוטר

בכניסה לשוק 'מחנה יהודה' הפגינו הבוקר (ראשון), עשרות סוחרים בדרישה לשוב לפעילות מלאה. הסוחרים מוחים על החלטת הממשלה על אף שהותרו לפתיחה חנויות במרחבים הפתוחים האחרים.

במהלך ההפגנה התפתח עימות עם הסוחרים, אחד הסוחרים נעצר לאחר שתקף שוטר. יו״ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן זומנה לחקירה לאחר שהפרה את תנאי ההפגנה. ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרת ישראל פועלים במסגרת מחאה המתקיימת במקום, לשמירה ואכיפת צו בריאות העם". 

צילום: רון ירקוני יחסי ציבור

"סוחרי השוק בקריסה כלכלית", התריעה יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן. "אני קוראת לממשלה לקבל את המתווה שראש העירייה ואנחנו הגשנו לפני למעלה משבועיים". 

ראש העירייה ליאון הביע תמיכה בהפגנת הסוחרים במחנה יהודה: "
אני תומך בסוחרים ומחזק את ידם. בשבועות האחרונים אני פועל רבות למען פתיחתו שוק מחנה יהודה וסבור כי אין סיבה שמתחמים אחרים יפתחו והשוק לא.

המפה המוצעת לפתיחת שוק מחנה יהודה(הדמיה: עיריית ירושלים)

הגשתי תכנית מסודרת לפתיחת השוק והצעתי יותר מפעם אחת שהעירייה תיקח אחריות בשוק על השמירה על הנחיות משרד הבריאות. אני מקווה שהממשלה תאשר בהקדם את פתיחתו שם השוק שמהווה מקור פרנסה למאות משפחות ירושלמיות.

אני מבטיח שאמשיך ולא ארפה את ידי עד שנפתח את השוק מחדש".




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה