ההודעה ההיסטרית של פיקוד העורף שגרמה לתורי ענק בסופרים - תוך סיכון עצמי (וידאו)



פיקוד העורף הוציא הודעה היסטרית אתמול לכל תושבי ישראל, בה הם נקראים להתכונן לשהייה ממושכת במרחבים המוגנים ועליהם להצטייד במים ואוכל. ההודעה, ששודרה גם בערוצי החדשות, הובילה להיסטריה בקרב מיליוני אזרחים והחל מאמש לתורי ענק בסופרמקטים, תוך חיפוש היסטרי אחרי מים ומוצרי בסיס - שחסרים ברוב המקומות. הבוקר תיעדנו תורי ענק בסופרמרקטים של אלפים שנצאים במקומות אלה ובכבישים, תוך סיכון חיים. דובר צה"ל: אין מחסור במים ואוכל, תזמון ההודעה היה שגוי"

הודעת פיקוד העורף שיצאה אתמול גרמה להיסטריה וכאוס מוחלט בכל רחבי הארץ - גם באשדוד. בפיקוד העורף הוציאו הודעה בערוצי החדשות הארציים שיש להתכונן לשהייה ממושכת במרחבים המוגנים, תוך אגירת בקבוקי מים ומוצרי מזון.

זמן קצר לאחר הודעת פיקוד העורף אלפים יצאו מבתיהם עושים דרכם לסופרמרקטים שהיו פתוחים. באושר עד היו תורי ענק אתמול, הכבישים התמלאו ברכבים של אזרחים שתרים אחר שישיות מים מינרליים ומזון יבש. 

הבוקר ההתנפלות על הסופרים המשיכה, למרות ניסיון ההרגעה שיצא על כך שמדובר רק בהמלצה. תורי ענק נרשמים בסופרים, כאשר מנגד יש מחסור חמור במוצרי יסוד כמו לחם וחלב - שמאז תחילת הלחימה לא מסופקים באזורים רבים בארץ. 

מיליוני ישראלים, במקום לשמור על עצמם סמוך לאזורים ממוגנים, יצאו בהמוניהם להצטופף בתורים לסופרים ובכך יצרו סכנה ממשית. בסופרמרקטים מצדם מיהרו להסיר את המבצעים מהמדפים, והאזרחים מצידם משלמים הרבה מאוד בעקבות ההיסטריה.

מחכים להכנס לשופרסל דיל באשדוד

ההודעה שהכניסה את הציבור לבהלה נוספת ומצטברת, היא רק עוד מחדל בשרשרת המחדלים אליהם נחשפנו החל מיום שבת בבוקר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה