הגנים החילונים בשכונת רמות לא יפונו



גן רימון וגן תמר יישארו במקומם ויאותרו מבנים אחרים שיספקו מענה למצוקת מבני החינוך החרדיים בשכונה. ליאון: "מחויב לדאוג לכלל המגזרים בעיר"

צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90


במסגרת דיונים לקראת פתיחת שנת הלימודים, נועד אמש (ג') ראש העיר ירושלים, משה ליאון עם הנהלת אגף החינוך בירושלים במטרה למצוא פתרונות למצוקת המבנים החריפה בעיר.

בין היתר, לאחר שמיעת נציגי וועדי ההורים, רבני השכונה ואנשי המנהל הקהילתי בשכונת רמות, החליט ראש העיר לא לערוך סבב מבנים בשכונה בין האוכלוסיות והנחה את ראש מנהל החינוך לנסות לאתר מבנים שיספקו מענה למצוקת מבני החינוך החרדיים בשכונה. במקביל, הנחה ראש העיר את מנכ"ל העיר להאיץ את בינוי מבני החינוך בשכונה.

בתום ישיבה עם נציגי ההורים, אמר ראש העיר, משה ליאון: "בחנתי את הסוגייה לעומק. ישבתי עם ההורים החרדיים, עם הרבנים ועם הנציגים במקצועיים במינהל חינוך ואני חייב לציין בפניכם כי אני מבין את שני הצדדים, הציבור החרדי סובל ממחסור רב של כיתות לימוד ואני רואה עצמי שליח של כלל תושבי ירושלים ומחוייב לדאוג לכלל המגזרים בעיר. החלטתי הערב, בשיתוף הנציגים החרדים והגורמים המקצועיים, לא להעביר אתכם ממקומכם".

ראש העיר הוסיף ואמר: "אני רואה חשיבות רבה בחיים המשותפים בין המגזרים בתוך השכונות ואני שמח לשמוע שכך גם נציגי הציבור מכלל המגזרים ואתם בניהם. החיים המשותפים הם הייחודיות של ירושלים ואעשה ככל שביכולתי על מנת לאפשר חיים משותפים ולדאוג לצורכי הציבור כולו".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "אני שמחה ומברכת על ההחלטה. היא מאפשרת חיים משותפים והבנה הדדית של כלל האוכלוסיות. ירושלים שייכת לכולם, באחדות ובאהבה נמשיך לעשות חינוך טוב בירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה