האכיפה נגד נהגים המשתוללים בכביש



שיתוף פעולה בין תצפיתני מרכז השליטה לשוטרי התנועה במחוז ירושלים, הוביל לכתב אישום תעבורתי ו-9 דו״חות תנועה נגד נהגים שהתפרעו עם רכביהם בסופ״ש האחרון בשיירת חתונה

צילום: דוברות המשטרה

בסופ״ש האחרון התקבל דיווח במשטרה על שיירת חתונה של רכבים ואופנועים הנוהגים בפראות ובקלות ראש בכביש, בציר עוזי נרקיס לכיוון פסגת זאב בירושלים.
בעקבות המקרה שוטרים הוזעקו למקום איתרו ועיכבו את אביו של החתן, ונפתחה חקירה ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים.

באמצעות שחזורים שביצעו תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים אותרו בימים האחרונים מרבית הנהגים ובעלי הרכבים שהיו מעורבים במקרה וביצעו עבירות תנועה.

לאחר איתורם וזיהויים, בימים האחרונים בלשי ימ״ר את״ן ירושלים ביצעו אכיפה נגד 10 נהגים, מרביתם קרובי משפחה תושבי סילוואן.


נהג רכב שנהג בפראות בכביש תוך איבוד שליטה מכוון על רכבו- זומן לבימ״ש לאחר שהוגש כתב אישום תעבורתי. בחקירתו במחוז ירושלים הודה במעשה ואמר שטעה.
נגד 9 נהגים נוספים שחסמו את הכביש והפריעו לתנועה נרשמו דו״חות בגין עבירות התנועה שביצעו.

סנ״צ ליאור שירוני, מפקד משל״ט מחוז ירושלים אמר: ״תצפיתני מבט ירושלים פועלים בשיתוף פעולה עם כלל יחידות המחוז בשגרה וחירום, בטיפול נחוש ואפקטיבי בעבירות בטחון, בפשיעה על כל גווניה וגם בעבירות תנועה חמורות. במקרה זה פעלנו בשיתוף פעולה עם שוטרי יחידת התנועה המרכזית במחוז, לאיתור של אותם נהגים מסוכנים וביצוע אכיפה נגדם. שילוב יכולות טכנולוגיות הבאות לידי ביטוי במחוז ירושלים לצד פעילות חקירה משטרתיות שבוצעו- הובילו לאיתור וזיהוי המעורבים, ובהמשך גם לביצוע האכיפה נגדם. לא נקבל התנהגות זו של אותם נהגים המסכנים במעשיהם את משתמשי הדרך, ונמשיך לפעול לביצוע אכיפה נחושה ומיצוי הדין עמם”. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה