דואגים לדור העתיד: יחולקו מלגות לכ-100 ספורטאים ירושלמים צעירים



ספורטאים אשר זכאים למלגות נבחרו בהליך משותף לעירייה ולאגודות הספורט, בזכות היותם בעלי יכולות מצוינות וכשרון בתחום בו הם פעילים. בין הגילאים 13-18, בסכום כולל של 450 אלף שקל

(צילום: משה שי/פלאש90)

בצל הגל השני של הקורונה, עיריית ירושלים תחלק מלגות לכ-100 ספורטאים ירושלמים צעירים, בין הגילאים 13-18, בסכום כולל של 450 אלף שקל.  המלגות יינתנו לספורטאים מצטיינים וכן לאלו הזקוקים לתמיכה כלכלית, הפעילים בענפי הכדורגל, הכדורסל, כדורעף, טניס, טניס שולחן, סיוף, שחייה, אתלטיקה קלה, טאיקוונדו והתעמלות.

באגף הספורט של עיריית ירושלים מסבירים כי הספורטאים אשר זכאים למלגות נבחרו בהליך משותף לעירייה ולאגודות הספורט, בזכות היותם בעלי יכולות מצוינות וכשרון בתחום בו הם פעילים. עוד מוסרים כי העיר תסייע במימון דור ספורטאי העתיד הירושלמי, שמשפחתם נפגעה כלכלית ממגפת הקורונה, וכעת הם מתמודדים עם אתגר לממן את המסגרת הספורטיבית של ילדיהם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על מהלך התמיכה בספורטאים הירושלמים, המייצגים את הבירה בנאמנות ובמסירות ופועלים להאדרת שמה. נמשיך לפעול ביצירתיות על מנת לסייע להם לממש את כישוריהם, גם בתקופות מאתגרות, וכן נסייע להוריהם לממן את מסגרות הספורט". 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה