גרם נזק ל- 11 כלי רכב וגנב תכשיטים בשווי עשרות אלפי ש״ח בירושלים



כתב אישום הוגש ע״י יחידת התביעות של מחוז ירושלים נגד תושב מזרח ירושלים שגרם נזק ל- 11 כלי רכב בשכונת הגבעה הצרפתית ופרץ לדירה. החשוד נעצר ע״י שוטרי מחוז ירושלים לאחר שגנב תכשיטים וחפצים נוספים בשווי מוערך של עשרות אלפי ש״ח

צילום: דוברות המשטרה

לפני מספר שבועות, התקבל במשטרה דיווח על גרימת נזק למספר כלי רכב בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים.

בעקבות המקרה, הוזעקו למקום שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שהחלו בסריקות אחר החשוד במעשה, וחוקרי הזיהוי הפלילי שהגיעו למקום, אספו ממצאים ונפתחה חקירה. מספר שעות לאחר מכן, בפעילות חקירתית, נעצר הנאשם בן 14, תושב מזרח ירושלים בגין גרימת הנזק ל-11 כלי הרכב.

הנאשם שנעצר על ידי שוטרי תחנת שלם, הובא לדיון בבימ"ש, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו, אולם בימ״ש החליט לשלוח אותו למעצר בית וההחלטה לא השתנתה גם לאחר שהמשטרה הגישה ערר בעניינו לבימ״ש המחוזי.

לאחר מספר ימים, הנאשם הפר את מעצר הבית שנקבע על ידי בימ"ש ופרץ לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים וגנב רכוש וכסף בשווי מוערך של עשרות אלפי ש״ח.

לאחר חקירה יסודית של חוקרי תחנת שלם יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות הנאשם שפרץ לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת. אמש, השלימו החוקרים את חקירת הנאשם ולאחר שגובשה תשתית ראייתית, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים ועברייני רכוש באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה