גרוז׳ סייל: קניון קהילתי-חברתי לקראת פתיחת שנת הלימודים



חושבים כבר על קניות לקראת שנת הלימודים הבאה? לא חייבים לקרוע את הכיס. אפשר גם אחרת! ג'רוז סייל חוזר והפעם בתשומת לב על שנת הלימודים המתקרבת

אירוע בקפה סילו משנים קודמות. צילום: באדיבות העירייה

ג'רוז סייל - "הקניון הקהילתי" הוא מיזם המקדם צרכנות נבונה, קהילתית ומקיימת בעיר ירושלים. במסגרת המיזם יתקיימו במהלך אוגוסט ירידי יד שנייה בשכונות בהובלת צוותי תושבים -  והפעם בשכונות: הר חומה, בקעה, גוננים, קטמון, תלפ"ז וקריית יובל.

בתוך כך, בין התאריכים 04-06/08 יתקיים יריד עירוני מרכזי של הקניון -"ג'רוז סייל", בשיתוף ה'סילו קפה' ליד מתחם התחנה בירושלים. הג'רוז סייל שיתקיים ב'סילו קפה' יהיה פתוח לכלל התושבים שירצו לקחת בו חלק. לציין כי ביריד המיוחד יוצבו דוכני יד שנייה, מתחם מסירה, דוכני אומנים מקומיים, סדנאות יצירה ומחזור, והובלת תכנים חינוכיים ואמנותיים הקשורים בתחום הקיימות והצרכנות הנבונה. בנוסף, ביריד יתקיימו סדנאות והצגות לילדים, מוזיקה ועוד.

מדובר בשלושה ימים של קיימות, ירידי יד שניה ומסירה של ציוד בית הספר, סדנאות ומופעים בנושא צרכנות נבונה, קיימות ועוד.

את האירועים מובילה רשות הצעירים של עיריית ירושלים, בשיתוף 'סילו קפה', מתוך שאיפה לעודד עסקים קהילתיים הלוקחים אחריות על הסביבה בה הם פועלים, תוך חיבור לשכונה ויצירת מרחב קהילתי. 

היריד יתקיים בשיטת "הקוד הפתוח", על פיו העירייה תיצור את המרחב והתושבים יוזמנו להשתתף כראות עיניהם. כך למשל יוכלו להעביר סדנא, להקים דוכן, להוביל תוכן אומנותי,  חינוכי, או כל רעיון מיוחד אחר שיענה על מטרות המיזם.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח על הקמת "הקניון הקהילתי" אשר נועד לעודד עסקים קהילתיים, תוך חיבור לשכונה ולמרחב הקהילתי. אני מזמין את הירושלמים להגיע ליריד- לתת, לקבל וליהנות מיתרונותיו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה