בתו של מחבל תכננה לבצע פיגוע ונעצרה



תושבת מזרח ירושלים בת 14, השאירה מכתב ״פרידה״ סמוך לבית בעיר העתיקה שבו ביקשה להיות שהידית וציינה את תמיכתה בארגון טרור חמאס. שוטרי מרחב דוד שזיהו את המכתב תוך זמן קצר עצרו יחד עם לוחמי מג״ב ירושלים את החשודה בסמוך לעיר העתיקה ועליה תמונות מחבלים. מהחקירה במשטרה עולה כי היא התכוונה לבצע

צילום: דוברות המשטרה

בזכות ערנותם ומקצועיותם של שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, אמש נעצרה תושבת מזרח ירושלים (14), בחשד שהתכוונה לבצע פיגוע.

שוטרי מרחב דוד שפעלו אמש בעיר העתיקה בירושלים, איתרו סמוך לדלת בית יהודים על בית חנוכיה, ערימת דפים ביניהם מכתב שעורר את חשדם. ובבדיקת תוכנו, נמצא שם של חשודה שביקשה במכתב להיות שאהידית ולמעשה נפרדה מבני משפחתה.

בסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000) לוחמי מג"ב שפעלו במקום יחד עם שוטרי מרחב דוד, איתרו את החשודה והיא נעצרה על ידם.

החשודה הועברה לחקירה במרחב דוד, ממנה עלה כי התכוונה לבצע פיגוע ולהיות שהידית וציינה במכתב שהיא תומכת בארגון טרור חמאס, מכתב אותו חתמה בשמה והוסיפה את המילה 'שהידית".

עוד עלה בחקירה כי אביה של החשודה הוא מחבל שביצע פיגוע לפני כשנה באיו"ש. הוא נוטרל וחוסל בפיגוע, שבו נפגעו מספר אנשי כוחות בטחון. בנוסף, השוטרים איתרו ברשות החשודה תמונות של מחבלים.

החשודה שנעצרה על ידי השוטרים, הובאה היום לדיון בהארכת מעצרה בבימ״ש ומעצרה הוארך עד לתאריך- 12.1 לטובת המשך החקירה ומיצויה.

״מדובר בדוגמא נוספת למקצועיותם של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב ירושלים, הפועלים למאבק המתמשך והנחוש לסיכול טרור ואיתור מחבלים, פעילי ותומכי טרור. גם במקרה זה, ערנות השוטרים ותגובתם המהירה, הם שהובילו למעצר החשודה, שעפ״י החשד תכננה לבצע פיגוע בעתיד, תמכה בארגון הטרור חמאס ונשאה כמה תמונות מחבלים. המשטרה תמשיך להיאבק בטרור בנחישות בכל הכלים ולסכל איומי טרור מכל סוג שהם, הכל למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה