בשורה לסטודנטים הירושלמים: קרן המלגות העירונית תורחב ותעמוד על כ-15 מיליון שקלים



שנת הלימודים הנוכחית, המתקיימת בצל משבר הקורונה, הביאה לעלייה של מאות אחוזים בביקוש למלגות. הסטודנטים הנוספים יוכלו ליהנות ממלגה אטרקטיבית על סך 10,000 שקלים, תמורתה יבצעו 140 שעות פעילות חברתית ברחבי העיר

ארכיון (צילום: מרים אלטשר/פלאש90)

כ-43,500 סטודנטים החלו השנה את שנת הלימודים האקדמית במוסדות הירושלמיים. לאחרונה יצאו עיריית ירושלים וקרן ירושלים בשיתוף מפעל הפיס ב'קול קורא' נוסף לארגונים המעוניינים בהרחבת מסלול המלגות שלהם לסטודנטים. המטרה היא להרחיב את מספר הסטודנטים המקבלים סיוע מ-1100 ההקצאות עד כה ל-1500 סטודנטים לפחות.

בעירייה מציינים כי שנת הלימודים הנוכחית, המתקיימת בצל משבר הקורונה, הביאה לעלייה של מאות אחוזים בביקוש למלגות. הרחבת קרן המלגות תאפשר לארגונים המעוניינים בכך לקלוט סטודנטים נוספים לפעילות חברתית במסגרתן. הסטודנטים הנוספים יוכלו ליהנות ממלגה אטרקטיבית על סך 10,000 שקלים, תמורתה יבצעו 140 שעות פעילות חברתית ברחבי העיר.

כחלק מההתנדבויות משתלבים הסטודנטים בכפרי סטודנטים ובארגונים במספר שכונות וביניהן - גילה, תלפ"ז, גבעה צרפתית, נווה יעקב, פסגת זאב, רסקו והקטמונים ומקדמים בהן עשייה חברתית שכונתית וקהילתית.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זו השנה השלישית בה אנו מגדילים את קרן המלגות עירונית לטובת הסטודנטים הירושלמים שנשארים ללמוד בירושלים. אני קורא לכם סטודנטים יקרים, הפיצו את הבשורה, הגישו מועמדות ואנחנו נעשה את כל השאר למענכם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה