בפעם הראשונה: אליסף ומרים פרץ תיארו יחד את סיפורם האישי



אליסף פרץ שגולל את סיפורו האישי החל ממות אחיו אוריאל ז"ל כאשר היה בן 12 דרך מות אביו ועד מותו של אלירז ז"ל. על ההתמודדות המשפחתית והאישית וההתבגרות לצד השכול, לראשונה בחיו כאשר ישבה לידו אמו מרים. מרים פרץ, השלימה את נקודת מבטה וסיפרה על הקושי הגדול שבדברים הקטנים ושיתפה שהמון שנים לאחר מותו של אוריאל לא הכינה ולא אכלה עוגות גבינה. סיפורם המרגש לא הותיר אף עין יבשה בקהל

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אירח הערב בביתו ערב אחים שכולים שבו סיפרו אליסף פרץ ומרים פרץ, בפעם הראשונה יחד, את סיפורם האישי על מות יקירהם אוריאל ואלירז פרץ ז"ל.

המפגש התקיים בביתו של ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בנוכחות חיילי נצח יהודה, שוטרי משטרת ישראל ותושבי ירושלים.

ליאון ורעייתו עם מרים ואליסף. צילום: דוברות העירייה


אליסף פרץ שגולל את סיפורו האישי החל ממות אחיו אוריאל ז"ל כאשר היה בן 12 דרך מות אביו ועד מותו של אלירז ז"ל. על ההתמודדות המשפחתית והאישית וההתבגרות לצד השכול, לראשונה בחיו כאשר ישבה לידו אמו מרים. סיפורו המרגש לא הותיר אף עין יבשה בקהל ונחתם ע"י ראש העיר שאמר: "אליסף יקירי, תמיד היית ותמיד תהא האיש המואר בחדר. למרות הכל בחרת בחיים ואתה מסר גדול לעם ישראל כולו. מלח הארץ."

מרים פרץ, השלימה את נקודת מבטה וסיפרה על הקושי הגדול שבדברים הקטנים ושיתפה שהמון שנים לאחר מותו של אוריאל לא הכינה ולא אכלה עוגות גבינה "כי זו העוגה שאוריאל ז"ל הכי אהב". רעיית ראש העיר, סתוית ליאון, ריגשה הקהל ואת מרים פרץ כאשר הגישה לה עוגת גבינה שהכינה הבוקר במיוחד עבורה.
רעיית ראש העיר, סתוית ליאון, אפתה עוגת גבינה. צילום: דוברות העירייה

עוד סיפרה מרים פרץ על השאלה מפלחת הלב שמעסיקה אותה כל שנה, מאז מות אלירז ז"ל, לקראת יום הזיכרון: ליד איזה קבר תעמוד בצפירה השנה? וחשפה שבשנה הראשונה ביקשה סליחה מאוריאל ז"ל על שבחרה לעמוד ליד קברו של אלירז ז"ל ואמרה: "ביקשתי מאוריאל סליחה וידעתי שיבין, הקור והקבר היו חדשים לאלירז ואילו הוא היה כבר ותיק".


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, סיכם את המפגש ואמר: "מרים את דוגמא ומופת לעם ישראל. את פשוט מחזקת את כולנו ומעניקה לכל אחד מאיתנו את נקודת המבט על העולם באופן שונה ומיוחד".


בדבריו פנה ראש העיר לאליסף ואמר: "אני אוהב אותך אהבת נפש ומרוגש לגלות גם את הצד הזה בך. אני מאחל לכם רק רגעי שמחה אושר לכל החיים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה