פארק המסילה: מצלמות אבטחה הותקנו בעקבות אירועי האלימות



בשלב הראשון שיסתיים בסוף החודש יותקנו כ- 50 מצלמות, כאשר עד כה כבר הותקנו כ- 20 מצלמות בתוואי שבין מתחם התחנה לפארק גוננים, שיחוברו לחמ"ל העירוני

עיריית ירושלים החלה את עבודת התקנת מצלמות האבטחה בפארק המסילה.

צילום: פלאש 90

כזכור, בעקבות שריפת תחנת הקריאה שהתרחשה בחודש אוקטובר השנה ותלונות תושבים, החלו עיריית ירושלים ותחנת מוריה במבצע חסר תקדים בהיקפו לרישות הפארק במצלמות אבטחה ותגבור פעולות משטרה גלויות וסמויות שצמצמו משמעותית את מספר האירועים.

עם סיום התכנון המתקדם להחזרת הביטחון האישי של התושבים בפארק החלו בעיריית ירושלים השבוע להתקין את המצלמות לאורך תוואי הפארק.

בשלב הראשון שיסתיים בסוף החודש יותקנו כ- 50 מצלמות, כאשר עד כה כבר הותקנו כ- 20 מצלמות בתוואי שבין מתחם התחנה לפארק גוננים.

המצלמות החדישות כוללות ציוד כריזה וטכנולוגיה לאיתור והקפצת אירועים חריגים. כולן מחוברות לחמ"ל העירוני  שתוגבר גם הוא, ובהן צופים 24/7. כמו כן, תחנת מוריה ממשיכה בכל עת בפעילויות אבטחה גלויות וסמויות במקום.

בנוסף למצלמות בפארק המסילה צפויה העירייה לעבות משמעותית את מערך המצלמות בכל שכונות התפר בעיר, להגביר את סיורי השיטור העירוני ולהוסיף תאורה בנקודות חשוכות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "הביטחון האישי של התושבים הוא מעל הכל. אנו עובדים בשילוב ידיים עם משטרת ירושלים ונעמיד את כל האמצעים שבידנו עבור השבת הביטחון האישי לכל תושב ותושבת בעיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה