בעלות של 3.7 מיליון שקל: עיריית ירושלים חנכה את גן זרחי ברמות



במסגרת השדרוג נבנו בגן זרחי מתקני עץ חדישים ונשתלו למעלה מ-70 עצים וכ-2500 שתילים חדשים, הדומים לאלו של יער רמות הסמוך. במורד הגן נבנה אמפיתיאטרון המשקיף אל היער ומתאים גם לישיבה ופעילות על הדשא. בנוסף, הוקמה בגן העירוני גינת כלבים

עיריית ירושלים חנכה השבוע את גן זרחי בשכונת רמות, זאת לאחר מבצע שדרוג הגן, בו הושקעו 3.75 מיליון שקל, לטובת רווחת הציבור ותושבי השכונה.

 גן זרחי ברמות. צילום: ארנון בוסאני

במסגרת השדרוג נבנו בגן זרחי מתקני עץ חדישים ונשתלו למעלה מ-70 עצים וכ-2500 שתילים חדשים, הדומים לאלו של יער רמות הסמוך. במורד הגן נבנה אמפיתיאטרון המשקיף אל היער ומתאים גם לישיבה ופעילות על הדשא. בנוסף, הוקמה בגן העירוני גינת כלבים.

בעירייה מציינים כי גן זרחי נגיש לאנשים עם מוגבלויות ושטחיו מאובטחים על ידי מצלמות הפועלות בכל שעות היממה. הפארק מוצל ובעל מתקני מים לשתייה המשמשים לנוחיותם של השוהים בו גם בשעות היום.

 גן זרחי ברמות. צילום: ארנון בוסאני

יצוין כי בעבר שימש שיטחו של הגן העירוני החדש לחניון אוטובוסים, אך לאחר שיתוף פעולה שנעשה בין עיריית ירושלים למינהל הקהילתי רמות אלון, שודרג השטח הנוכחי מחניון לגן שכונתי בעל נוף פסטורלי.

 גן זרחי ברמות. צילום: ארנון בוסאני

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על שדרוג הגן העירוני בשכונת רמות, כחלק מהעבודה המאומצת שלנו לשדרוג שכונות העיר. עיריית ירושלים תמשיך לפעול במגוון אמצעים לטובת שיפור פני העיר והמרחבים הציבוריים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה