בניגוד להנחיות: מאות תושבי מאה שערים הדליקו מדורות - והתגודדו סביבן בצפיפות



מאות מתושבי שכונת מאה שערים השתתפו בהדלקת מדורות לא חוקית ברחבי השכונה, למרות הצו שאוסר זאת. סגן ראש העיר, אריה קינג, דורש להטיל סגר על שכונת מאה שערים

מדורות שהודלקו בשכונת מאה שערים בירושלים

מאות בני אדם התגודדו אמש (שני), ערב ל"ג בעומר, סביב מדורה שהודלקה בשכונת מאה שערים בירושלים, בניגוד להנחיות הממשלה על איסור הדלקת מדורות כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. בשכונה הודלקו מדורות נוספות, וכך גם בשכונת זיכרון משה בבירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "כוחות משטרת ישראל פעלו לפיזור התקהלות של כמה מאות תושבי אזור מאה שערים בירושלים, על רקע אירועי ל"ג בעומר, זאת בניגוד להנחיות צו בריאות העם".

בעקבות האירועים ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם שר הביטחון פנים גלעד ארדן, מ"מ המפכ"ל, ראש המל"ל מאיר בן שבת וגורמים נוספים בעקבות הפרת ההנחיות והדלקת המדורות שהביאו להתקהלויות המוניות בירושלים ובבית שמש. בשיחתם בן שבת אמר כי מדובר בהתנהגות שעלולה להביא להתפרצות התחלואה. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו "גינה בתוקף את הפרת הכללים ואמר כי יש להגביר את האכיפה לאלתר ולפזר את ההתקהלויות".

סגן ראש העיר, אריה קינג, דורש להטיל סגר על שכונת מאה שערים: "משרד הבריאות, משרד הביטחון ומשטרת ישראל- מחוז ירושלים! חייבים מחר עם שחר, בשיתוף עם עיריית ירושלים להטיל עוצר על תושבי בתי הונגרין שבמאה שערים וסגר (אין יוצא ואין נכנס) משכונת מאה שערים.


ממש כפי שהתורה מצווה לעשות למצורע, להוציאו אל מחוץ למחנה ל7 ימים, במקרה של הקורונה, 14 ימים שלא יהיה נכנס ויוצא מהשכונה.
כך נגונן על שאר תושבי העיר מאלפי ההזויים, מופקרים ומחללי ה' בפרהסיא שלא רק שמסכנים את חייהם וחיי ילדיהם, אלא גם את חיי שאר תושבי העיר.
ולכל ידידיי, שמרגישים ש"מחפשים את החרדים", אז כן, אם הייתי חבר במועצת עיריית תל אביב, הייתי מציע לסגור את הגישה לחופי הים. אבל לשמחתי הרבה, אינני תל אביבי. וגם, מהבליינים בחופי הים, לא ציפיתי שיקשיבו להוראות הרבנים, לכן, מדוע להאשימם בחילול ה'? ולסיום, מה לעשות ונתוני ההידבקות ונתוני התמותה מנגיף הקורונה, בקרב האוכלוסיה החרדית בירושלים בהשוואה לשאר האוכלוסייה בארץ, הם חסרי פרופורציה ליחס שלהם באוכלוסיה וכן, הגיע הזמן שהקומץ החרדי המטורלל הזה, יוקע על ידי כלל החרדים ויוקא מתוך המגזר החרדי שברובו המוחלט,נשמע להוראות והנחיות משרד הבריאות".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה