במסגרת תכנית הרחבת המיון של שערי צדק נחנך מפרץ האמבולנסים החדש



אזור הגעת ניידות האמבולנס החדש שנתרם על ידי בנק קרוס ריבר האמריקאי ישמש את יחידת הטראומה הפעילה ביותר בלב העיר ירושלים ומקדם מסלול נגיש מוביל ומתקדם לקבלת טיפול מידי ומקצועי בתחומי רפואה דחופה, פציעות טראומה בדרגות קושי שונות וטיפול נמרץ

צילום: שערי צדק

יחידת הטראומה של המרכז הרפואי שערי צדק מוכרת על ידי משרד הבריאות כמרכז Level 1 לטראומה עם למעלה מ-170,000 מקרים דחופים מדי שנה עם יותר מ-200 כניסות של אמבולנסים מדי יום. בחודשים האחרונים קלטה יחידת הטראומה למעלה מ- 80% מפצועי אירועי הטרור בחודשים האחרונים.

פרופ' עופר מרין, מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק: "במחלקה לרפואה דחופה וביחידת הטראומה של שערי צדק מטופלים מדי יום במסירות רבה מאות מטופלים. מפרץ האמבולנסים החדש הוא צעד נוסף לפני פתיחת המיון החדש שיחנך בקרוב לרווחת תושבי העיר ירושלים והסביבה.
המחלקה החדשה לרפואה דחופה שהורחבה ותיחנך בשבועות הקרובים תוסיף שטח הפעלה של כ-3,000 מ"ר. בנוסף להשקעה משמעותית באזורי טיפול חדשים בחולים וכן במקומות המתנה ציבוריים, התכנון הכולל התמקד בניוד המטופלים. מפרץ האמבולנסים ממוקם ישירות מול אזורי הקבלה של גישה חירום כללית וטראומה נפרדת. תכנון והקמת הפרויקט בוצעו על בסיס מחקר מרכזי טיפול נמרץ דומים ברחבי העולם ובתיאום עם גורמים בכירים בשירותי ההצלה של מד"א הנתמכים על ידי קרוס ריבר. אני מודה לקרוס ריבר על התרומה האדיבה שתשמש תשתית טובה לטיפול מיטבי במרכז הרפואה הדחופה והטראומה הפעיל בעיר ירושלים בשערי צדק".

פרופ' יונתן הלוי, נשיא שערי צדק, "שערי צדק רואה עצמו כמרכז המוביל באזור למתן מענה לרפואה דחופה, בגאווה ומתוך תחושת אחריות עצומה ולכן אנו אסירי תודה לחברינו בקרוס ריבר כשותפים לקידום החזון הזה. אנו יודעים שהמגמות הדמוגרפיות באזורינו מלמדות שהביקוש לבית החולים שלנו רק ימשיך לגדול
מה שהופך פרוייקטים של פיתוח כמו זה לכל כך חשובים. שערי צדק מפעיל שלושה חדרי מיון מרכזיים כולל; מחלקה כללית לרפואה דחופה, מחלקה לרפואת חירום ילדים ושירות רפואה דחופה ליולדות וגינקולוגיה. בית החולים זוכה להערכה רבה במיוחד בזכות שירותי רפואת הטראומה שלו, הודות לניסיון רב בטיפול בפציעות מורכבות כתוצאה מפיגועי טרור ולמיקומו של שערי צדק בתוך העיר".

ג'יל גייד, מייסד ומנכ"ל קרוס ריבר: ״אין לי ספק שתרומת קרוס ריבר לשערי צדק תציל חיים רבים. נמשיך לתמוך בכל דרך במתן שירותי בריאות איכותיים בישראל ובירושלים בפרט".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה