במבצע אכיפה משולב שנערך נתפסה סחורה מוברחת מסוכנת לבריאות הציבור והעלמת הכנסה בסך מיליוני ש"ח



בפעילות אכיפה משולבת ומשותפת של משטרת ישראל יחד עם גורמי האכיפה במס הכנסה, במשרד החקלאות ובפרקליטות מחוז ירושלים, שנערכה אמש בעיר ירושלים, נתפסה סחורה מוברחת המהווה סיכון לבריאות הציבור ונאספו ראיות בדבר עבירות העלמת הכנסה בסך מיליוני ש"ח. שני חשודים נעצרו על ידי המשטרה

אמש (רביעי) התקיים מבצע אכיפה משולב בו נטלו חלק שוטרי ובלשי תחנת המשטרה לב הבירה ממחוז ירושלים יחד עם פקיד שומה חקירות י-ם והדרום במס הכנסה, יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות ונציגי פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), כנגד עבירות שיש בהן סכנה לבריאות הציבור ועבירות מס.

צילום: דוברות המשטרה

כוחות המשטרה הרבים לצד גורמי האכיפה השונים, הגיעו למתחם שוק מחנה יהודה והשוק הסיטונאי גבעת שאול בירושלים שם אותרו ונתפסו עשרות ק"ג של סחורה החשודה כמוברחת ללא פיקוח משטחי עזה אל מדינת ישראל, מלפפונים ותותים, העלולים להוות בשל כך סכנה ממשית לבריאות הציבור.

בנוסף, נעצר בעליהם של מספר דוכני ממכר של פירות וירקות אלו שנתפסו, תושב בית חנינא בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות מס והעלמת הכנסות בשווי של מליוני ש"ח ונערך חיפוש על ידי כוחות המשטרה ואכיפה הנוספים בביתו של החשוד ובבית משפחתו. יחד עמו נעצרה בת זוגו, שוהה בלתי חוקית תושבת איו"ש בשנות ה-20 לחייה, והיא הועברה לחקירה בגין כניסה לישראל שלא כחוק.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת אותם חיפושים שנערכו, נתפס כלי רכב שבכוונת המשטרה וגופי האכיפה לחלטו, ונמצא כי החשוד העסיק עובדים מבלי שדיווח אודותם כחוק. כמו כן, נתפסו מסמכים שונים המחזקים את החשדות כלפיו בביצוע עבירות מס, כאמור, בין היתר נתפס בביתו פנקס ריק על שם סיטונאי ידוע ומוכר בשוק הסיטונאי שבדיקה מולו העלתה כי פנקס זה לא אמור להימצא ברשותו של החשוד. להערכת גורמי החקירה פנקס זה שימש את החשוד ל"הכשרת" הברחת הסחורות.

חקירת גופי האכיפה ומשטרת ישראל נמשכת וייתכן כי ייחקרו מעורבים נוספים ככל ויעלה צורך בהתאם להתפתחות בחקירת המעורבים.

צילום: דוברות המשטרה

״משטרת ישראל תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה השונות לאכיפת החוק, למיצוי הדין עם עבריינים ולשמירה על שלום הציבור, בטחונו, רכושו, איכות חייו ובריאותו״. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה