בור לניקוז סמים: כך חשפו בלשי המשטרה סמים מסוכנים בתוך צינור ביוב בבור ניקוז מלאכותי בבית



לאחר שבוצעו עסקאות סחר בסמים והחשודים נתפסו על חם, חשפו השוטרים גם את הסמים המסוכנים מסוג אקסטזי, קוקאין ועוד- זאת לאחר שנתפסו מוסלקים. החשודים בסחר בסמים נתפסו ונעצרו, מעצרם הוארך ובימים הקרובים יוגשו נגדם כתבי אישום

בתקופה האחרונה התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקירה סמויה נגד עבירות סחר בסמים מסוכנים באזור בית חנינא. במהלך החקירה נתפס אחד החשודים בסחר סמים מסוג אקסטזי על חם. בעקבות החשדות בוצע מעצר של החשוד במכירתם שניסה לחמוק מהשוטרים ואף לתקוף אותם, עד שהשתלטו עליו והשלימו את מעצרו.

צילום: דוברות המשטרה

לאחר מעצרו, הגיעו הבלשים לחיפוש בדירת מגורים באזור בית חנינא עם צו בימ״ש. במהלך חיפוש שערכו בלשי ימ״ר ירושלים בדירה נחשף ברצפת הבית בור ניקוז מלאכותי שעורר את חשדם. מהחקירה עלה כי טרם הגעת השוטרים, החשוד ניסה להעלים שם סמים, כסף, ציוד נוסף וראיות למעורבותו בסחר בסמים במקום ללא הצלחה.

בלשי ימ״ר ירושלים חשפו בחיפוש נחוש שערכו בבית את הבור ואת תשתית הניקוז המלאכותית, ושם מצאו סמים מסוג: אקסטזי, קוקאין, מריחואנה, משקלים ושקיות חלוקה מוסלקים בצינור רחב, שככל הנראה היה מיועד להסלקתם ולהעלמת הראיות לסחר בסמים המבוצע באזור.

צילום: דוברות המשטרה

מעצרם של החשודים (20,27) תושבי בית חנינא הוארך מעת לעת בבימ״ש. אתמול, עם סיום החקירה במחוז ירושלים וגיבוש תשתית ראיתית נגדם, הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת כתב אישום בגין סחר בסמים במספר רב של עסקאות ומעצרם הוארך עד לתאריך 15.9.

צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ומחוז ירושלים תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים, בדגש למפיצי וסוחרי הסם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה