בהשקעה -45 מיליון שקלים: נחנך אזור התעשייה המחודש בעטרות



נחנך אזור התעשייה המחודש בעטרות, בשטח החדש שמוקם בהשקעה -45 מיליון שקלים יוקמו 11 מפעלים חדשים

צילום: דוברות עיריית ירושלים

בטקס שנערך היום בבוקר (ב')  נחנך אזור התעשייה החדש 'עטרות ג'' בהשקעה של כ-45 מיליון שקלים. הפרויקט הוקם על ידי משרד הכלכלה ורשות מקרקעי ישראל, בשיתוף עיריית ירושלים ובביצוע של הרשות לפיתוח ירושלים וחברת מוריה וכן משרד ירושלים ומורשת. ראש העירירושלים , משה ליאון, הודיע על הקצאת תקציב ייעודי מיוחד של עשרות מיליוני שקלים, לשדרוג כלל אזור התעשייה בעטרות (א+ב).

השטח החדש שפותח בהשקעה של 45 מיליון שקלים, הינו בגודל של 18 מגרשים (50 דונם) ובשלב זה הוא הוקצה ל- 11 מפעלים חדשים שצפויים לקום בו בשלוש השנים הקרובות, בניהם: עוף ירושלים, עוגיות עבאדי, אייל גור מזון איכות ועוד. חניכת עטרות ג' הינה רק חלק ממהלך רחב יותר עליו הודיע ראש העיר, שהוא הקצאה מיוחדת של עשרות מיליוני שקלים ייעודיים לשדרוג כלל התשתיות של אזור התעשייה העטרות, והעלאת רמת התחזוקה והתשתיות של אזור התעשייה. 


במהלך הטקס, הודיע ראש העיר על הקצאת תקציבים מיוחדים לפיתוח אזור התעשייה הר חוצבים, ותוכנית מענקים ייחודית להקמה של בנייני משרדים בירושלים. סך הכל מדובר בהשקעה של 90 מיליון שקלים לפיתוח אזורי התעסוקה והמשרדים בירושלים, זאת בנוסף להקמת האזור תעשייה והקצאת המגרשים בעטרות ג'.

בטקס החגיגי נכחו:שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן, ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, מר אייל חיימובסקי, מנכ"ל חברת מוריה, מר יואל אבן, חברי הוועד המנהל של אזור התעשייה עטרות והתאחדות התעשיינים במרחב ירושלים. 

שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן: "התעשייה הישראלית היא מנוע צמיחה חשוב בכלכלה הישראלית והמדינה מסייעת באמצעות מענקים רבים להמשך הצמיחה. פתיחת והרחבת פעילות מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד פועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה".

ראש העיר ירושלים, מר משה לאון: "ההחלטה לקדם את תכנית השדרוג של עטרות ולהשקיע 45 מלש"ח בפיתוח פארק התעשייה היא אסטרטגית לעיר. פיתוח אזור תעשיה משגשג לעיר שיכניס רוח חדשה, יוסיף יזמים ותעשייה.השדרוג שיחל היום הוא ביטוי אחד של הנחייה רחבה ומדיניות של חיזוק התעשייה בעיר, זהו יום חג לירושלים שיניב תשואות לרווחתם של תושבי העיר".

שר ירושלים ומורשת, ח"כ זאב אלקין: "אני שמח לחנוך את אזור התעשייה החדש בעטרות. ירושלים זקוקה לתעשייה מפותחת בשטחה, ואני חושב שאזור התעשייה  המחודש הוא צעד חשוב לחיזוק הכלכלה של העיר. אנחנו במשרד ירושלים  נמשיך לפעול בכל התחומים שתורמים לחיזוקה של עיר הבירה של ישראל."

מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, מר אייל חיימובסקי: "הרחבת אזור התעשייה עטרות, הינה חלק ממימוש התוכנית האסטרטגית שלנו לעידוד התעסוקה בעיר. עטרות ימשיך להיות בית לתעשייה הישראלית" 

מנכ"ל חברת מוריה, מר יואל אבן: "חברת מוריה שמחה להיות חלק בלתי נפרד מתנופת הפיתוח האדירה שחווה העיר ירושלים. מוריה ביצעה עבור הרשות לפיתוח ירושלים, את הקמת אזור התעשייה עטרות ג' ,תוך שמירה על איכות הביצוע ועמידה בתקציב ובלוחות הזמנים שנקבעו החל משלב התכנון. מדובר בפרוייקט בעל חשיבות רבה, שיביא להגדלת שטחי התעשייה וליצירת מקומות תעסוקה נוספים בעיר ויהווה נדבך נוסף בצמיחתה הכלכלית של ירושלים בשנים הקרובות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה