בהשקעה של 28 מיליון שקל: עיריית ירושלים החלה את הקמת פארק ואדי ג'וז-פתחת קדרון, הגדול ביותר במזרח העיר



הפארק, שיתפרש על פני 25 דונם, יכלול פינות ישיבה, מתקני משחקים וספורט, לרבות כאלה המונגשים לאנשים עם מוגבלות, מסלולי הליכה ואופניים, מתחמי שהייה מוצללים, בית קפה, וכן שטחים נרחבים לפעילויות ספורט ונופש




ממשיכים לפתח ולקדם את מזרח העיר לרווחת התושבים: עיריית ירושלים, בשיתוף המשרד לירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים, החלה בשבוע האחרון את הקמת פארק ואדי ג'וז-פתחת קדרון, הגדול ביותר במזרח העיר.

הדמיות: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה

בעיריית ירושלים מסבירים כי פארק ואדי ג'וז- פתחת קדרון יקום תוך כשנתיים ויונגש למסלולי שבילי האופניים בעיר, למוסדות הציבור ולבתי הספר העתידים לקום באזור כולו. הפארק עתיד לשרת את תושבי ואדי ג'וז ושייח ג'ראח ולהוות מוקד משיכה אטרקטיבי למבקרים בעיר. כמו כן, הרשות לפיתוח ירושלים, זיהתה צורך לפתח שטחים ציבוריים וירוקים, הנגישים לאוכלוסייה צעירה עם מוגבלות, ובדגש על אזורי משחק.

הדמיות: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על הפרויקט העצום, המהווה חלק מהתכנית האסטרטגית שאנו מובילים במזרח העיר וחלק מתנופת הבנייה בירושלים כולה. הפרויקט יתרום רבות לתרבות הפנאי, לתיירות ולעתיד האזור כולו. תושבי מזרח ירושלים – תתחדשו!".

הדמיות: הרשות לפיתוח ירושלים וחב' מוריה

השר לירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ: "פיתוח מזרח העיר בירושלים הוא אחת המטרות שהצבתי לי בכניסתי לתפקיד. בנייתו של פארק ואדי ג'וז- פתחת קדרון שהקמתו החלה השבוע, הוא צעד משמעותי בשיפור איכות החיים באיזור, לטובת כלל התושבים. מדובר בפארק הגדול ביותר במזרח העיר, 25 דונם של פינות ישיבה, מסלולים שונים ומתקני ספורט, שיוכלו להנות ממנו גם משפחות וגם כל העסקים באיזור. יחד עם פרויקטים נוספים שיצאו לדרך לאחרונה, זהו צעד נוסף  לחיזוק האיזור וקידום תושביו. אמשיך לפעול למען פיתוח ירושלים כולה ומזרח העיר בפרט".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה