בהפרש זמנים קצר: חשוד בן 20 שדד שני עסקים



שדד בית עסק באיומי אקדח, המשיך לעסק נוסף ונתפס במהירות על ידי שוטרי מחוז ירושלים בתום מרדף רגלי. בין כליו נתפסו אקדח "אייר-סופט" וסכום הכסף שנשדד

צילום: דוברות המשטרה

תגובה מהירה של שוטרי מחוז ירושלים הלילה, הובילה למעצרו של חשוד תושב העיר בשנות ה-20 לחייו לאחר שעל פי החשד היה מעורב בשני אירועים בהפרש זמנים קצר במהלכם שדד סכום כסף בסך אלפי ש"ח מבית עסק, ולאחריו ניסה לבצע מעשה זה בבית עסק נוסף, כשהוא חמוש ב"אקדח".

אמש בשעת ערב מאוחרת, התקבל דיווח מבית עסק במרכז העיר ירושלים כי למקום נכנס חשוד חמוש ובאיומי אקדח שדד סכום כסף שהיה בקופה ומיד לאחר מכן נמלט. שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהגיעו תוך דקות ספורות למקום, החלו בפעולות חקירתיות וסריקות אחר החשוד בניסיון להתחקות אחר מסלול בריחתו.

בתוך כך ותוך זמן קצר, התקבל דיווח נוסף על חשוד שנכנס אל בית עסק נוסף ותוך איומי אקדח דרש מהמוכר למסור לידיו את הכסף. לאחר שהעובד לא נענה לבקשתו, נמלט החשוד ולמקום כאמור הוזעקו שוטרי תחנת מוריה שהחלו אף הם בחקירת המקרה ויחד עם שוטרי יס"מ מחוז ירושלים ערכו אף הם סריקות אחר החשוד.

במהלך סריקות אלו שנערכו על ידי השוטרים בגזרות השונות והסמוכות זו לזו, הבחינו לאחר זמן קצר שוטרי היס"מ ותחנת מוריה, בחשוד העונה לתיאור כשהוא עולה לאוטובוס קו שירות בסמוך לצומת גבעת מרדכי. כוחות המשטרה חסמו מיד דרכו של האוטובוס ואילו החשוד הצליח לפתוח את הדלת האחורית והחל בבריחה רגלית מהשוטרים אך ללא הועיל ובתום מרדף רגלי קצר הוא נלכד ונעצר.

בחיפוש שערכו השוטרים בכליו של החשוד, אותרו אקדח "אייר-סופט", רעלה, בגדים התואמים לאירוע השוד שהתרחש בתחילת הלילה וסכום כסף זהה לסכום שנשדד מבית העסק.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת מוריה. במהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצר לשם מיצוי החקירה.

״שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול בנחישות תוך חתירה כל העת למעצרם של חשודים המעורבים בעבירות הפוגעות בביטחון הציבור וברכושו, חקירתם והבאתם לדין בהתאם״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה