ארבעה נפצעו בפיצוץ גז ברחוב שמואל עדן, ביניהם ילד במצב קשה



ברחוב שמואל עדן בפסגת זאב אירע פיצוץ גז במבנה מגורים שעשוי מבנייה קלה. מהמקום פונו שלושה נפגעים באורח בינוני לבית החולים וילד שנפגע קשה בראשו. כוחות ההצלה מוודאים כי אין דליפות ממקורות גז נוספים

הבוקר סמוך לשעה 07:20, כוחות משטרה של תחנת שפט של מחוז ירושלים הוזעקו לשכונת פסגת זאב בירושלים, בעקבות דיווח על שמיעת פיצוץ מבית. על פי החשד, הפיצוץ נגרם ככל הנראה מבלון גז שהיה מונח בדירה. כתוצאה מהפיצוץ, כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו שלושה נפגעים במצב בינוני וילד באורח קשה שנפגע בראשו. 
זירת האירוע. צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

מכבאות והצלה נמסר: "התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על פיצוץ גז בתוך מבנה מגורים שעשוי מבנייה קלה ברחוב שמואל עדן בשכונת פסגת זאב על גבול בית חנינא, המבנה קרס בחלקו. 4 צוותי כיבוי הוזנקו למקום, מבצעים סריקות ומוודאים שאין דליפות ממקורות גז נוספים. 4 בני אדם נפגעו במצב בינוני כתוצאה מקריסת המבנה ופונו ע"י צוותי הרפואה לבית החולים".

צילום: דוברות המשטרה
ממד"א נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אישה וילד שנפצעו בדירה ברחוב פיידי אל עלמי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים אישה בת 31 במצב קל-בינוני עם כוויות בגופה וילד בן 9 במצב קשה עם חבלת ראש לבי"ח שערי צדק"

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה