אקדחים, מחסניות ותחמושת אותרו בבתיהם של חשודים במזרח העיר



פעילות ממוקדת של המשטרה בירושלים, הביאה הלילה ובמהלך היממה האחרונה לחשיפתם של 2 נשקים מסוגים רובה M-16 ואקדח ותחמושת. – 2 חשודים נעצרו


במסגרת הפעילות הממוקדת של משטרת ישראל לאיתורם של אמצעי לחימה המוחזקים באופן בלתי חוקי, פעלו במהלך היממה האחרונה כוחות המשטרה בהם בלשים, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים, במזרח ירושלים, וערכו חיפוש בבתיהם של חשודים בהחזקת נשקים באופן בלתי חוקי.

צילום: דוברות המשטרה
בחיפוש שנערך אתמול בשעות הערב, הצליחו השוטרים לאתר בבית, אקדח ותחמושת, ובחיפוש נוסף שנערך בבית אחר בשעות הבוקר המוקדמות, אותר נשק מסוג M-16, מחסניות ותחמושת.

2 חשודים בשנות ה – 30-40, נעצרו והובאו לחקירה בחשד להחזקת אמצעי לחימה באופן בלתי חוקי. החשודים יובאו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה
במשטרה מציינים, אמצעי הלחימה ובהם נשקים, המוחזקים באופן בלתי חוקי, לרוב משמשים את אלו המחזיקים בהם על מנת לפגוע באחרים בעת סכסוכים פנימיים, ובמקרים אחרים עלולים לשמש גם נגד אזרחים וכוחות הביטחון הפועלים לשמירה על ביטחון הציבור. אנו נמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת לחשוף את אותם נשקים המוחזקים בניגוד לחוק ולהביא את אלו המחזיקים בהם לדין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה