אספו מודיעין מקדים, פרצו לדירות, גנבו רכוש ונעצרו



בלשי המשטרה עצרו צמד פורצים לדירות מגורים עם הרכוש הגנוב בידם. היום הגישה נגדם יחידת התביעות המשטרתית בירושלים כתב אישום

פעילות מבצעית יזומה שביצעו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשבועות האחרונים כנגד עבירות רכוש, הובילה למעצרם של שני נאשמים, פלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב יו"ש בשנות ה-40 לחייו ותושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו. בעת מעצרם נתפס ברשותם רכוש שנגנב משתי דירות באותו היום.

מהחקירה עולה כי הנאשמים ניצלו את אורח החיים הדתי בשכונה וביצעו את מעשיהם בלילות שישי בהם חלק מהתושבים שוהים או מתארחים מחוץ לבתיהם. בשל כך, פעלו בלשי הימ"ר בשכונה בסופי השבוע בדגש ללילות שישי במטרה לשים ידם על הפורצים.

הרכוש שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

כשהבחינו הבלשים בחשודים לאחר התפרצות שביצעו, עצרו אותם, זאת לאחר שאחד החשודים ניסה להימלט ונתפס בתום מרדף רגלי קצר אחריו. ברשות הנאשמים נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, וחלקו זוהה במהלך פעולות החקירה על ידי בעליו והושב לו.

עוד עלה בחקירה, כי הנאשמים נהגו לאסוף מודיעין מקדים שעות לפני ביצוע ההתפרצות וכך לסמן את הדירות אליהן ישובו כעבור מספר שעות כשבעליהן אינו נוכח בדירה.
כמו כן, במסגרת פעולות החקירה אספו שוטרי הזיהוי הפלילי ממחוז ירושלים ממצאים פורנזיים שנבדקו בין היתר על ידי מעבדות מז"פ שבמטה הארצי של המשטרה שחיזקו את הראיות כנגד אותם חשודים וסייעו בביסוס התשתית הראייתית.

זירת ההתפרצות. צילום: דוברות המשטרה

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת במהלך ימי החקירה ואתמול (שלישי) הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים את כתב האישום נגד שני הנאשמים בבית המשפט.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה