אלירן מלול הנאשם ברצח מיכל סלה: "היא דקרה אותי כמה פעמים"



אלירן מלול, שהואשם ברצח את אשתו מיכל סלה ז"ל, טוען בתשובה לכתב האישום כי היא תקפה אותו, ודקרה אותו כמה פעמים. לדבריו, הוא היה שיכור ולכן אינו זוכר הכל. משפחתה: "רוצח שפל וחסר בושה"

כפר באישומים. מלול בדיון הקודם בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל: פלאש 90)

עורכי דינו של אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז"ל, הגישו הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים את תשובתם לאישומים נגדו. על פי דיווחים, בתשובתם של עורכי הדין מלול טועם כי סלה דקרה אותו במהלך ויכוח שקדם לרצח, וכי הוא אינו זוכר את כל האירוע, מפני שהיה שיכור.

עורכי דינו מטעם הסניגוריה, מיכאל עירוני ועידן גמליאלי, מסרו: "היום הגשנו את גרסתו של אלירן לאירוע הקשה. מפאת צנעת הפרט וכיבוד ההליך המשפטי, אנו נציג את כל טענותיו של אלירן בבית המשפט". 

משפחת סלה מסרה בתגובה לתגובתו של מלול, כי "אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו. הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל. מאז, 8.5 חודשים נוספים שתק ושתק עד היום. היום חשף את הגרסה העלובה שהצליח להמציא. לרעתו בתקופה הזו, לתחנת המשטרה הגיעו עדים שונים ובזה אחר זה העידו על אופיו האלים. אנו סומכים ידנו על בית המשפט שידונו את הרוצח השפל וחסר הבושה, הרחק מהחברה, כך שלעולם לא יראה אור יום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה