אחרי שנתיים שהיה סגור: אולם ספורט חדש נחנך באורט פלך



אולם הספורט שהיה סגור בשל ליקויי בטיחות שופץ ונפתח מחדש. האולם אמור לשמש את תלמידי בית הספר בשעות הבוקר ולאחר מכן את תושבי השכונה וקבוצת הנשים. ראש העירייה משה ליאון: "עיריית ירושלים תמשיך להשקיע בעידוד העיסוק בספורט ותנגיש אותו בכל רחבי הבירה"

צילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך בראשון את אולם הספורט המחודש בבית הספר העל יסודי אורט פלך. מדובר באולם שהיה סגור במשך שנתיים בגלל ליקויי בטיחות. במסגרת השיפוץ, הותקנו מערכת מיזוג מרכזית ותאורה חדשה, הוחלפו המשטח, הטריבונות ואף חודשו תאי ההלבשה, וזאת על מנת לאפשר תנאים מקצועיים למתאמנים במקום.

בעירייה מציינים כי עלות השיפוץ מוערכת בכשני מיליון שקלים. עוד מוסיפים בעירייה כי בשעות היום אולם הספורט ישמש את תלמידי בית הספר, כחלק משיעורי החינוך הגופני, ובשעות אחר הצהריים את קהילת תושבי השכונה, לרבות קבוצות של 'מאמאנט', כדורסל נשים ועוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על חניכת אולם הספורט. מדובר במהלך שיטיב עם תלמידי בית הספר ועם תושבי השכונה, המתאמנים במהלך שעות אחה"צ. עיריית ירושלים תמשיך להשקיע בעידוד העיסוק בספורט ותנגיש אותו בכל רחבי הבירה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה