אחות משערי צדק - מצטיינת משרד הבריאות לשנת 2020



לרגל שבוע האחות: פרס מצוינות ארצי מטעם משרד הבריאות לאחות משערי צדק שטיפלה בחולי הקורונה הכי מורכבים בחודשים האחרונים על עשיה יוצאת דופן

תמר קירשנבוים, אחות טיפול נמרץ מהמרכז הרפואי שערי צדק, היא בין 15 האחיות המצטיינות בארץ.
מדי שנה לרגל שבוע האחות, מעניק הנשיא פרס לאחיות מצטיינות עליהם המליץ משרד הבריאות בבית הנשיא.  השנה בצל המגפה מפאת המצב, ייערך הטקס במרכז הרפואי שיבא תל השומר בסימן המטופל במרכז.

תמר קירשנבוים, מצטיינת משרד הבריאות לשנת 2020

תמר היא אחות טיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי שערי צדק מזה ארבע שנים. 
בשנה האחרונה הייתה תמר שותפה מרכזית בהקמת מערך פיום-קנה (טרכאוסטומיה) ליד מיטת המטופל אותו היא ממשיכה להוביל בהצלחה. במסגרת המיזם נבנה מודל לשיתוף פעולה בין- צוותי, הדרכת הצוותים במחלקות ומתן מענה לכל שאלה העולה בתחום.
בחודשים האחרונים התנדבה תמר לעבוד במחלה לטיפול נמרץ שקולטת את חולי הקורונה המורכבים ביותר.
״אני מקדישה תעודת הוקרה זו לכבוד המטופלים, שעלינו מוטלת האחריות והזכות לקחת חלק משמעותי בקידום בריאותם הפיזית והנפשית בשעתם הקשה ולכבוד בני משפחותיהם המתמודדים עם דאגה אינסופית וחשש מהלא נודע, וזקוקים לכתף תומכת והדרכה״, אומרת תמר.
מצטיינת משרד הבריאות לשנת 2020

״אני רוצה לציין את מי שהתוותה את רוח הסיעוד המובילה של שערי צדק, האחות הראשית הראשונה של שערי צדק, האחות זלמה מאיר, אשר כונתה "פלורנס נייטינגייל היהודיה". אני גאה להיות אחות בישראל ובבית החולים שבו האחיות הן כוח משמעותי ובלתי נפרד מהטיפול המיטבי בחולה״. 

גלי וייס, מנהלת מערך הסיעוד בשערי צדק: ״תמר משקפת את רוח הסיעוד בשערי צדק המושתת על עקרונות של מקצועיות, מסירות ויוזמה. 
פעילותה ותרומתה של תמר לתחום היא מעוררת השראה ומשמשת דוגמה ומופת לתפקיד האחות במערכת הבריאות בישראל. אנו גאים בתמר ושמחים להיות בחוד החנית של של הסיעוד בארץ״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה