אחד זרק רדיאטור על זוגתו והשני תקף באמצעות חגורה: שני תושבי ירושלים נעצרו בעקבות אלימות חמורה נגד בנות זוגם בירושלים



שני חשודים נעצרו לחקירה במשטרה בעקבות אלימות חמורה נגד בנות זוגם בירושלים וגרמו להן לחבלות: חשוד אחד זרק רדיאטור על זוגתו וחנק אותה, האחר תקף את זוגתו באמצעות חגורה ואיים לחורר לה את העיניים באמצעות סכין מטבח

צילום: פלאש 90

אמש התקבל במשטרה דיווח מבית חולים בירושלים, על מקרה אלימות חמור שארע בצפון ירושלים, במהלכו עפ״י החשד, החשוד תקף את זוגתו, ככה"נ לאחר ויכוח שהתגלע בין השניים.

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים פתחו בחקירה ממנה עלה כי החשוד בשנות ה-20 לחייו, תקף את האשה וזרק עליה רדיאטור. במועד אחר, החשוד חנק את האישה ובעקבות כך, היא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט. היום הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט ומעצרו הוארך עד לתאריך- 25.1 לטובת המשך החקירה.

במקרה אחר, בימים האחרונים, התקבל דיווח בתחנת עוז במחוז ירושלים אודות אישה שפונתה לבית חולים עם חבלות בגופה. חוקרי המשטרה פתחו במהרה בחקירה ממנה עלה כי עפ״י החשד, בעקבות ויכוח שהתגלע בין האישה לבעלה על שימוש ברכב, החשוד תקף את האישה באמצעות חגורה וגרם לה לחבלות ואף איים כי יחורר את עינייה באמצעות סכין מטבח.

האישה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים והחשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 20 לחייו, נעצר על ידי השוטרים ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך- 24.1.

״אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ונמשיך לפעול כנגד מקרי אלימות בכלל ומקרי אלימות במשפחה בפרט, ביד קשה ללא פשרות במטרה למצות את הדין עם העבריינים ולהגן על אותן הנשים שנפלו קורבן למעשי אלימות", נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה