אותרה נהגת שהבריחה סמים באמצעות צידנית ורודה



החשודה נעצרה אמש בירושלים על ידי השוטרים לאחר שברכב בו נהגה, אותרה צידנית ורודה מונחת על מושב בטיחות לתינוק ובתוכה חומרים חשודים כסמים מסוגים שונים ארוזים ומוכנים להפצה

צילום: דוברות המשטרה

מאבק המשטרה בעבירות הסחר בסמים נמשך ובפעילות שביצעו אמש יחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים, נבדק רכב בו נהגה חשודה תושבת מודיעין עילית בשנות ה-20 לחייה. מיד כשניגשו השוטרים לרכב, הבחינו כי נידף מתוכו ריח חריף שעורר חשדם כי מדובר בריח סמים, וכי על כיסא בטיחות לתינוק, שעל מושב הנוסע ליד הנהגת, מונחת צידנית ורודה.

מיד עם פתיחתה של הצידנית, הבחין השוטר בכמות גדולה של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס מחולק בשקיות שונות, סיגריות המכילות חומר חשוד כסם, וחומר חשוד נוסף ובתצורות שונות במשקל כולל של למעלה מ-800 גרם. לצד כל אלו, הבחינו השוטרים במתקן פריטת כסף (מטבעות) מונח בין מושבי הרכב.

החשודה שנעצרה, הועברה לחקירה בתחנת מוריה מרחב ציון והבוקר הובאה בפני בימ"ש לדיון שבסיומו נעצר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה בשלושה ימים נוספים, עד לתאריך 21.2.24, לטובת המשך החקירה.

״משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור תוך טיפול בעבירות הסמים השונות, בדגש לעבירות יבוא, גידול, הפצה וסחר של חומרים אלו, מעצרם של מעורבים בכך ומיצוי דין עמם״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה