אושרו שתי תוכניות להתחדשות עירונית בירושלים



התוכנית הראשונה שאושרה הינה ברחוב יותם שבמושבה היוונית והתוכנית השנייה היא פרויקט תמ"א ברחוב תל חי שבשכונת קטמון הישנה

קרדיט הדמיה: מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים.

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה שתי תכניות להתחדשות עירונית אותן יוזמת ומקדמת קבוצת יסודות שיתוף בשכונות יוקרתיות בבירה. התוכנית הראשונה שאושרה הינה ברחוב יותם שבמושבה היוונית. מדובר בפרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) , במסגרתו ייהרסו 24 דירות ישנות ובמקומן ייבנו 48 דירות חדשות ובהן שני פנטהאוזים וכן קומת מחסנים וחניות. הפרויקט, תוכנן על ידי מלצר, אפריל, אללו אדריכלות ותכנון ערים.

התוכנית השנייה היא פרויקט תמ"א 38/1 (עיבוי, חיזוק ושדרוג כולל לבניין) ברחוב תל חי שבשכונת קטמון הישנה. התוכנית כוללת הוספת 5 יחידות דיור חדשות ובהן פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גג, לדירות הקיימות במבנה. התוכנית ברח' תל חי תוכננה על ידי האדריכלית שגית קרניאל.

יצוין, כי שני הפרויקטים שאושרו, תוכננו בקפידה רבה ובעיצוב מושקע, ומציעים לדייריהם חווית מגורים איכותית בפריים לוקשייןבירושלים.  

יסודות שיתוף, הינה קבוצה יזמית מובילה, שצמחה בירושלים, ומתמחה בייזום, תכנון, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית על מגוון סוגיה. לקבוצה, המציינת מעל עשור של פעילות בתחום ההתחדשות בעיר, עם למעלה מ - 40 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ירושלים.

תמר אשל, סמנכ"לית חטיבת התחדשות של קבוצת יסודות שיתוף: "אישור הוועדה המקומית לתוכניות ברחובות יותם ותל חי מהווה צעד חשוב נוסף בהליך ההתחדשות של השכונות הוותיקות במרכז ירושלים, תוך שמירה על מדיניות בינוי התואמת, ככל הניתן, את תכניות האב של עירית ירושלים לשכונות הוותיקות. בהתאם לחזונה של יסודות שיתוף, אנו ממשיכים לקדם מגוון רחב של פרויקטים במסגרת התחדשות עירוניות בשכונות המבוקשות בעיר תוך התאמתם לאופי הדיירים ולצביון השכונה".  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה