אושרה הקמת מכון רדיותרפיה ארצי בשערי צדק



עיריית ירושלים אישרה הקמת מכון רדיותרפיה ארצי מתקדם במרכז הרפואי. מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "המרכז הרפואי שערי צדק הכפיל את גודלו בעשור האחרון וצפוי להמשיך לגדול ולהתפתח בעשורים הקרובים

הוועדה המקומית לתכנון ובניה המליצה לאשר הקמת מכון רדיותרפיה חדשני במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.
 
המכון החדש יהווה מרכז ארצי לטיפול בחולי סרטן עם הטכנולוגיות החדישות ביותר ושיטות הטיפול המתקדמות והמובילות בעולם. הקמת המרכז הינה חלק מרכזי בתוכניות הפיתוח של המרכז הרפואי שערי צדק כמרכז מוביל ומתקדם בארץ.
 הדמיה-מכון אונקולוגי ורדיותרפיה- שע"צ. קרדיט: משרד FARROW (קנדה) ולרובינשטיין-עופר אדריכלים
בחודשים הקרובים תושלם בניית החניון התת קרקעי מתחת למרכז הרדיותרפיה שתוסיף כ-750 מקומות חניה למבקרים ולמטופלים בשערי צדק. התכנית כוללת הקמת מבנה למכון רדיותרפיה-מכון קרינה מעל חניון תת-קרקעי, הקמת מבנה עילי ושינויים בקומה החניון התת-קרקעי.
 
הבניין יכיל 2 קומות מעל 7 קומות חניון תת-קרקעיות. מדובר במבנה נוסף וכחלק מהמרכז הרפואי שערי צדק הקיים. בנוסף, בחלקו הדרומי של הבניין מוצע אלמנט עיצובי מעץ בצורת פרפר העולה לקומה 4 ו-5 אשר מקרה את הרחבה שמחוץ לבניין.
 
יזם התכנית הינו המרכז הרפואי שערי צדק, תכנון הבניין מבוצע ע"י משרד FARROW (קנדה) ומשרד רובינשטיין-עופר אדריכלים.
 
הקמת המכון היא המסד הראשון של תכנית האב שאושרה לפני מספר שנים ותכלול בשלב ראשוני מכון מתקדם לרדיותרפיה וחניון גדול של כ-750 מקומות חניה ובשלב השני מרכז לחקר וטיפול במחלות הסרטן.

הדמיה-מכון אונקולוגי ורדיותרפיה- שע"צ. קרדיט: משרד FARROW (קנדה) ולרובינשטיין-עופר אדריכלים
 
כזכור, בתחילת החודש אישרה העירייה את הרחבת חדר המיון של שערי צדק שצפוי להכפיל את גודלו ולהפוך למיון הגדול בעיר. הרחבת מיון שערי צדק היא בשורה גדולה לתושבי העיר ותאפשר טיפול במספר גדול של מטופלים, הפחתת העומס הקיים כיום וקיצור זמני הטיפול וההמתנה.
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בית החולים שערי צדק עבר בשנים האחרונות תהליכי חידוש והתפתחות. הקמת מכון הרדיותרפיה החדשני אשר צפוי לשרת את תושבי ירושלים והסביבה הינו נדבך נוסף בהפיכת ירושלים לעיר מובילה גם בתחום הרפואה והמחקר. מדובר במכון רדיותרפיה מוביל שיהווה מוקד רפואי משמעותי בתחומו בישראל".
 
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "המרכז הרפואי שערי צדק הכפיל את גודלו בעשור האחרון וצפוי להמשיך לגדול ולהתפתח בעשורים הקרובים. המאבק בקורונה בחודשים האחרונים הבליט את חשיבותו המכרעת של שערי צדק לירושלים ואת הצורך בהרחבתו וחיזוקו. מכון הרדיותרפיה שיהיה מהמתקדמים בארץ ובעולם יעניק לתושבי העיר שירות רפואי מתקדם ויהווה מרכז מחקר וטיפול בעל שם עולמי בחקר הסרטן. אני מודה לראש העיר משה ליאון, ליו"ר הוועדה המקומית הרב אליעזר ראוכברגר ולכל הצוותים העובדים יחד איתנו על חיזוקו ופיתוחו של שערי צדק".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה