אוטובוס אגד הוצת בשכונת עיסוויה לאחר שנכנס בטעות- אין נפגעים



אוטובוס אגד שנכנס בטעות לשכונת עיסוויה במזרח ירושלים נרגם באבנים והוצת. באוטובוס שהו אותה שעה בני משפחת הנהג, אין נפגעים בארוע. המשטרה עצרה 3 חשודים, מהם 2 קטינים בחשד במעורבות באירוע

אמש (מוצאי שבת) הוצת אוטובוס של חברת 'אגד', בשכונת עיסוויה במזרח ירושלים. כוחות המשטרה עצרו 3 חשודים, מהם 2 קטינים, במעורבות באירוע והם הועברו לחקירה.

צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים

מבירור ראשוני עולה שנהג של חברת אגד טעה בדרך ונכנס לשכונת עיסוויה. הוא הותקף על ידי תושבים מקומיים ונאלץ לנטוש את הרכב, כפי הנראה יחד עם בני משפחתו. נזק רב נגרם לאוטובוס - כולל השלכה של בקבוק תבערה, מה שגרם למעט בערה בתא הנוסעים, אולם האש כובתה בטרם הגיעו הכוחות למקום.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח במשטרה אודות אוטובוס בו הנהג ומשפחתו שנכנס אל תוך שכונת עיסוויה במזרח ירושלים במטרה לקצר את הדרך. בעת כניסת האוטובוס למקום החל יידוי אבנים לעברו ונגרם לו נזק רב. הנהג ומשפחתו נמלטו מהאוטובוס וחברו לכוחות בסמוך (אין נפגעים). כוחות משטרה פועלים במקום להשבת הסדר".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, אמרה בתגובה: "מחזקת את ידי נהג אגד שהותקף הערב במזרח ירושלים. זהו אירוע חמור שיכל להסתיים בצורה קשה בהרבה. אני סומכת על כוחות הביטחון והמשטרה שיביאו למעצר האחראים לאירוע וטיפול בהם במלוא חומרת הדין".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר: “הגיע הזמן שכל המחוקקים יבינו שאוטובוס מצטייר בעייני אזרחים ומחבלים כסמל שלטוני מובהק ובשל כך הם מעוניינים לפגוע בו. רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים. היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד”.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה