בילוי משפחתי: אב ובנו נעצרו בחשד שגנבו רכב ואופנוע בירושלים



משטרת ישראל עצרה הלילה חשודים בגניבת שני כלי רכב בירושלים. בין החשודים- אב ובנו הקטין. במהלך היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם

הקטנוע שנגנב על פי החשד. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז ירושלים וכוחות משטרה נוספים, ממשיכים בפעילות נחושה כנגד מבצעי עבירות הרכוש, בדגש לגניבת כלי רכב, ומעצרם של חשודים בעבירות אלו הפוגעות בביטחונו וברכושו של האזרח.

כך למשל, אמש בשעת ערב מאוחרת, הבחין שוטר היחידה הטקטית מאגף המבצעים של המשטרה, בשני חשודים מכניסים קטנוע אל תא מטען של רכב והחלו בנסיעה מהמקום. לאחר שחשדו של השוטר התעורר בשל המעשה, הוא עצר את הרכב בו החשודים תוך שהזעיק כוחות משטרה נוספים מתחנת שפט ויחידת השיטור העירוני מחוז ירושלים. בבדיקה למול בעליו של הקטנוע, נמסר מפיו כי החנה את רכבו בשכונת רמות שבצפון העיר ירושלים. שני החשודים במעשה, אב (41) ובנו הקטין (16) הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

במקרה נוסף הלילה, בפעילות יזומה לסיכול עבירות רכוש שערכו שוטרי תחנת לב הבירה ובלשי היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון, נעצרו על ידם נהג קטנוע שעשה דרכו לכיוון מ.פ שועפאט וניסה לחמוק מהשוטרים ורכב נוסף. בדיקה העלתה כי מדובר בקטנוע שנגנב זמן קצר לפני כן מצפון העיר וכי החשוד במעשה (19, מ.פ שועפט) נוהג בו על אף שלא הוציא רישיון נהיגה כלל. פרט אליו, נעצר חשוד נוסף (24, מ.פ שועפאט) בחשד למעורבותו בגניבת הרכב. גם חשודים אלו הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה ובמהלך היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם של כלל ארבעת החשודים שנעצרו באירועים אלו הלילה.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בעבירות הרכוש השונות, בין היתר תוך פעילות יזומה וסמויה, במטרה לסכל ולמנוע עבירות רכוש, איתור מעורבים בעבירות אלו וחקירתם במטרה למצות את הדין עמם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה