למה זה אחד הימים המביכים בחיי – כי כל התשובות לשאלות שלי - לא טובות



נתניהו בהתייעצות בטחונית בפיקוד דרום צילום: עמוס בן גרשום

אם ראש הממשלה כל כך מושחת עד שהוא מעביר את הכספים שאני משלם למיסים לכיסם מיליארדרים שיטיבו עימו ועם משפחתו, במקום להעביר את אותם המיליארדרים לבתי חולים למשל.... אז למה אני משלם מיסים?

ואם הוא בעצם לא מושחת, ונאמין  להצהרה החד משמעית שלו – שהבעיה היא שכל מערכת אכיפת החוק של המדינה מושחתת, כלומר מדינת ישראל עצמה רקובה.... אז למה שחייל יסכים למות למענה?

ואם האינטרס האישי של ראש הממשלה יותר חשוב מהאינטרס של המדינה, אז למה שאנשים יתנדבו למענה?

ואם בעצם זה לא האינטרס האישי שלו אלא של המדינה עצמה שיעמוד בראשה אך ורק נתניהו, אפילו כשהוא תחת כתב אישום, כשהוא בעיצומו של הליך משפטי בו "מדינת ישראל נגד נתניהו" ובו זמנית נתניהו נגד המדינה  אותה הוא מנהל....מה זה אומר על פוטנציאל הנהגת המדינה? 

ואם אכן צודק נתניהו והוא עצמו טהור לחלוטין, זה רק שכל מערכת הביקורת במדינת ישראל, ללא יוצא מן הכלל - התקשורת כולה יחד עם שלטונות החוק והמשפט ומבקר המדינה חברו יחד כדי ליצור כאן הפיכה שלטונית.... אז זה ממש מפחיד, אם נתניהו צודק הרי זו לא מדינה שהייתי רוצה לגור בה ולו לדקה.

ואם נתניהו חף מכל פשע.... מה ניתן ללמוד על שיקול הדעת של ראש הממשלה שלנו:
כשמפכ"ל המשטרה שהוא עצמו מינה ולחץ עליו לקבל את התפקיד והציג אותו כאיש המתאים ביותר לתפקיד (בלי קשר לכך שהוא ימני וחובש כיפה) ולפתע אותו אדם קובע מטעם משטרת ישראל שנתניהו מושחת.

כשיועץ המשפטי מנדבליט שנתניהו אישית מינה לאחר הכרות עמוקה איתו כמזכיר הממשלה, כעורך דין פרטי של רעייתו כאיש הגון (בלי קשר לכך שהוא ימני וחובש כיפה סרוגה) ולפתע אותו אדם מכריע שנתניהו מושחת.

כשעדי המדינה נגדו אותם הוא מינה לתפקידים הכי קרובים אליו כמו ראש לשכה, דובר אישי, מזכיר אישי ועוד... מצהירים שהמנהיג הדגול אותו העריצו מושחת מהיסוד.....

אז או שיש בעיה מדאיגה בשיקול דעתו של ראש הממשלה שלנו, או שחלילה וחס הם דוברי אמת...

כל התשובות לכל השאלות מדאיגות...

אז או שנאפסן את הציוד או שננסה לשנות את הקיים .

מה דעתכם?

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה