תמונה ראשית

משחקי אהבה



בעולם שהוא משחק מונופול אחד גדול, מגיע שחקן חיצוני שבא לשבש או לשפר את חוקי המשחק. קוראים לו - אהבה

כל דבר בעולם הזה מתנהל על פי חוקיות מסוימת. על פי סדר OCD של דברים גדולים מאיתנו.
כמו סדר הימים בשבוע, כמו התמרורים שמראים אם אפשר להמשיך בדרך או לעצור, כמו מספר התווים שיש במוסיקה וכמו שהשמש מאירה את היום ושבט"ו באב הירח תמיד מלא. יש חוקים. והם מאוד ברורים בהם אין אפשרות לסטות ימינה או שמאלה.

צילום: רון שושן

אפשר לדמות את העולם שלנו כמשחק מונופול שבו אנחנו השחקנים, הקוביות זה הגורל והמפה זה הדרך (מן הסתם). כשיוצא קלף "הפתעה" אתה מתפלל שזאת תהיה הפתעה טובה, כשיוצא לך מס הכנסה אתה הולך למס הכנסה, כשיוצא דו"ח אתה משלם דו"ח וכן הלאה. מאוד דומה. אבל בחיים, כשהקוביות שלך שוב פעם נופלות על חבילת קלפי ההפתעה ומה שיוצא לך בקלפים זה "אהבה" משהו קורה. נראה שברגע שהקלף הזה יצא כל המשחק הזה, כל המונופול הזה, כל החוקיות הזאת – משתנה (לטובה או לרעה אין לדעת בשלב הזה עדיין) וכל החוקים איבדו את הכוח שלהם בין רגע.

הלילה הופך ליום ויום הופך ללילה. אין לנו צורך באכילה של דברים מוחשיים כי אכלנו יותר מידי פרפרים לארוחת הבוקר. ה"זמן" הוא סתם מונח ששמעת בעבר ובגדול, שום מדען עדיין לא עלה על זה אבל גם עם חוסר שינה, חוסר באכל וחוסר בהתמצות במרחב - כשאנחנו מאוהבים אנחנו עם כוחות על טבעיים כדי לשרוד.

כשמגיע הקלף הזה בחיים שלנו "אהבה" נראה שעדיין אין אדם בעולם שיודע לשחק לפי החוקים ואין ספר הדרכה שמסביר מתי אתה מוביל, מובס, או עם נקודות זכות.

ולכן, אנחנו ממשיכים לשחק על פי חוקים ששמענו בעבר מ"מומחים" כאלה ואחרים במהלך חיינו כמו המוכר בסופר השכונתי או האמא של החברה והנה תמצית מרשימת החוקים של גדולי הדור בה כולנו פועלים ברגע שהקלף "אהבה" יוצא לנו בגורל:
+ להיות קשים להשגה.
+ אם אתה מתחיל להתאהב – קח צעד אחורה.
+ שאם הוא שלח הודעה –תפתחי אותה בממוצע זמן של מינימום עשר דקות.
+ אסור להראות התלהבות.
+ שאם את/ה רוצה את הבחור/ה – הוא או היא לרוב לא ירצו בחזרה.
+ והחוק החושב ביותר – לא להראות חולשה.
שניה הדר
רשימת החוקים הזאת עוד ארוכה ואני יודעת שהמטרה העיקרית שלה היא להגן עלינו מפגיעה בלב ובאגו שלנו. אבל זה חלק מהשלבים במשחק שצריך לעבור כדי להגיע לניצחון. והניצחון האמיתי הוא להבין שאין דרך אחת. ולמרות שמשחקי הלב הם דבר שמוציא מאיזון, לפעמים גם קשה, מבלבל ומתיש- כשמגיעה אהבת אמת זה היה שווה הכל.
אני מאחלת לכולנו להרגיש נאהבים ואוהבים יום יום, שנתמודד מול הפחדים שלנו ושנזכור שברגע שאנחנו אוהבים את עצמנו – אנחנו המנצחים הגדולים באמת.

ממני אליכם עם המון אהבה-

שניה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה