תמונה ראשית

בריידזילה



כשביום בהיר אחד את קמה עם פריחה, שיעול וצינון שלא מרפה, את רצה לרופא לקבל תרופה. אבל כשאת קמה יום אחד ואת קולטת שאת עוד פחות משבועיים מתחתנת את הופכת בלי לשים לב, לבריידזילה

אני מרגישה בשבועיים האחרונים שאני במיליון דברים וביחד עם זאת בשום מקום. שיש לי הרבה דברים להגיד ואפס אפשרות להסביר אותם, מלא רגשות שצפים ואף אחד מהם לא שוקע. מה שלא עוזר לי להסביר מה יש לי?

שניה הדר

יש שיגידו- שזאת תקופה כזאת, שבה כל כלה לפני חתונתה הופכת כחודש לפני (במקרים קיצוניים כשבוע אחרי הצעת הנישואים), בירח מלא, משום מקום או התראה מוקדמת ל"בריידזילה" בתרגום חופשי, כלה מפלצת. התסמינים לכך שהפכת להיות כזאת הם:

1) רצון עז לשלוט ביד רמה בכל הקשור למסיבת רווקות, מקווה, הפרשת חלה וחינה. ברמת הלו"ז, תלבושות, מתנות וכו' אבל להגיד לחברות "תארגנו אתם".
2) לבכות.
3) עצבים לא מוסברים על הסובבים אותך
4) קנייה מופרזת של דברים ליתר ביטחון
5) קנייה מופרזת של דברים כי "מגיע לי, אני כלה!"
6) תחושת "מגיע לי" כללית
7) לבכות.
8) לכעוס על בן הזוג כשהוא לא עושה משהו שקשור למילה חתונה/זוגיות.
9) אפס זמן פנוי לנוח, לחלום, לחשוב או לדמיין כי כל הזמן שכחת עוד מישהו או משהו.

והרשימה עוד ארוכה..
אני חושבת שיש לי טיפה עקצוצים מהרשימה הזאת בגוף שלי בתקופה הזאת אבל אני לא יכולה להגיד שאני בהחלט בריידזילה עדיין. עדיין לא זכיתי בתואר ואני רוצה לקוות שגם לא אזכה בו כי לבינתיים אני עונה רק על סעיפים 2 ו7 וגם 8 אבל אני לגמרי לא באיזון.

אני מנסה לכתוב לכם כבר שבועיים על איך זה מרגיש להיות כלה לפני חתונתה ואני פשוט לא מצליחה. א' כי אני לא יודעת מאיפה להתחיל, וב' כי סעיף 9 מתחיל ממש לפעול בחוזקה.
אבל אני אגדיר לכם את זה במשפט אחד אני מרגישה בסרט של מישהי אחרת. זה כל כך חשוב להנות מהדרך וכולם גם אומרים שזאת "תקופת הפריחה של הזוגיות". אבל מה קורה שבמקום לפרוח את מקבלת פריחה מלחץ, חוסר שעות שינה ועוד לחץ?

שניה הדר
יש אנשים שנולדו עם חלום מאוד ברור על איך הם היו רוצים שהחתונה שלהם תיראה. מרמת השמלה ועד לשיר הסלואו שלהם ואני כמו דג שחי באוקיינוס ופתאום מוצא את עצמו באקווריום, לא מוצאת את עצמי בעולם הפקת החתונות. תמיד דמיינתי את היום שאחרי החתונה, איך הבית שלי יראה ועל איזה ערכים אני ובעלי בעזרת ה' נקים אותו. כמו בית, חתונה יכולה להיות מהממת מבחוץ ונוצצת ומלאה בכל השופוני האפשרי שיש לעולם המודרני להציע לנו (בכללי הוא אינסופי אז בעולם החתונות הוא בכלל פרוע) אבל אם הבפנים של הביתה הזה אין סלון, מטבח וחדר שינה אז למה צריך בית?

קל לאבד את הראש בתקופות כאלה ואחרות בחיים, במיוחד כשמדובר לפני שינוי גדול ומשמעותי בחיים שלנו. אבל בשביל לשמור על פסיק של שפיות, חשוב לזכור מהם הדברים החשובים באמת.

והם לא השמלה, האולם או האוכל באירוע שלנו, כל אלו הם רק יהפכו לזיכרונות בסוף.. אבל תכולת הבית שלנו, החברות, הכבוד, האחריות... הם אלו שיעזרו לנו לרהט אותו בנוחות ובאווירה נעימה.

מאחלת לכולנו לדעת להבדיל בין העיקר לתפל, להיות סבלניים ולנסות, אפילו רק קצת להנות מהדרך. במיוחד לנו הכלות והחתנים לעתיד..

ממני אליכם עם המון אהבה

שניה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה